Pipp sa for siden:
Jeg leter på nettet og finner bare med smak.......Det blir ikke godt i pizza vettu........;)
Hvor mye koster noe sånt da?????
Pipp sa for siden:
Jeg leter på nettet og finner bare med smak.......Det blir ikke godt i pizza vettu........;)
Hvor mye koster noe sånt da?????
Gamla sa for siden:
Jeg har brukt Ketolysekurens soyaprotein tidligere, men bruker nå Ketolysekurens bakemix. Det er bare enda bedre! :D Begge deler kan kjøpes på www.ketolyse.no sin nettbutikk eller utsalgsstedene som er oppført på samme link. ;)
Prisen er bare 99 kr for 400g i nettbutikken men du må betale frakt i tillegg. Bestiller du fra nettbutikken er det derfor lurt å bestille flere ting samtidig,- (fraktprisen blir det samme).;)
Isalien sa for siden:
Kjøper fra samme som komkari. Ketolyse. Jeg kjøpte noe annet på helsekost først og det ble FEIL faktisk, og gikk ikke ann å bake med. :(
Pipp sa for siden:
Jeg kan bestille derfra selv om jeg ikke følger ketolysekuren ????
Gerd sa for siden:
Jeg og bruker bakemixen fra ketolyse. :D Helt topp!!!
Pipp sa for siden:
Da får jeg kanskje bestille den jeg da......gjøre det når jeg kommer hjem
Hvor mye bruker dere til en pizza f.eks da?
Gerd sa for siden:
Jeg bruker samme forhold:D
lokkebiff sa for siden:
Jeg bruker Vege Fuel, som jeg kjøper i helsekostbutikker. ingen smak og drøy i bruk. er veldig fornøyd med den!!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.