< Tilbake til oversikten

Veldig lur ting å gjøre...

nomma sa for siden:

Fikk denne på mail fra en venninne i dag.. har lagt inn på mobilen nå, jeg fikk også lagt inn ett notat at jeg er Organdonor..

Hyper sa for siden:

Done!

Gerd sa for siden:

Det er gjort:p

bluVelvet sa for siden:

Da er det gjort, la inn navn & telefonnummer til mannen min samt blodtype.

Nynne sa for siden:

Jeg ICE't numrene til gubbingsen, mamma og søsters for hvertfall tre år siden. Men mye fordi de står oppført med kjælenavn og ingen ville skjønt at det var dem de skulle ringe til. (noe av det som brukes som argumentasjon etter det jeg fikk med meg i dag).
Det er veldig lurt. Heldigvis har jeg aldri hatt bruk for det. Men det er lite bry å ha gjort det hvis man først skulle være så uheldig.
Bra det blir tatt opp som tema så fler blir klar over det.

nomma sa for siden:

hørte på radioen i går, at dette ble mottatt forskjellig blant de forskjellige helse-regionene.. I helse Midt-norge var de postitive til tiltaket, mens helse øst var ikke så positive.. fordi det var jo ikke sikkert at det var den skaddes mobiltelefon.. og da ringte en jo opp feil pårørende????

Skjønner ikke helt den jeg da.. bedre å ringe feil enn å ikke få tak i pårørende i det hele tatt.. Skjønner jo at det ikke kan være så hyggelig å få en sånn feiloppringning... men tenk hvor glad en blir når en oppdager at de har ringt feil person:o..

Jeg har ikke oppført min mor som ICE 2, men min søster nettopp fordi hun vil takle slik situasjoner bedre enn min mor..

Det blir nok endel diskusjoner frem og tilbake men jeg synes fortsatt at det er ett bra tiltak..

Carisma sa for siden:

Trauste bønder fra innlandsfylkene hopper ikke så lett på slike (uttales med tjukk L og dobbel k) nymotens greier frå ytlandet veit du... :p

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.