< Tilbake til oversikten

Fremdeles i ketose????

Kanutten sa for siden:

Hei :)

Har gått en tid på lavkarbo nå og trives utroooolig godt med det. Tenkte jeg skulle begynne å øket antall karber til ca 50 og så gjorde.
For moro skyld sjekket jeg med sticksen og så at jeg fremdeles er i ketose ved et inntak på 50-55 g karber :eek:

Har sjekket og regnet i flere dager, og sticksen blir like mellomrosa hver gang.

Er dette mulig eller er sticksen min heeelt gærn??

For hvis det stemmer at jeg fremdeles er i ketose får jeg jo to goder på en gang :D mer karber og fremdeles i ketose.

Kristian sa for siden:

Ja men så bra da, regner med at du er rimelig aktiv da.

Kanutten sa for siden:

Beklager å måtte si det, men jeg er IKKE aktiv i det hele tatt.....
Jobben tapper meg for krefter så om ettermiddagen er veien kort først til sofaen og deretter i senga..:rolleyes:

Kanutten sa for siden:

For å heller spørre sånn da, hvordan finner man ut om sticksen er udugelig og ødelagt??? At det er derfor jeg får utslag hele tiden liksom.

donjuanwannabe sa for siden:

Det er mulig ja.

Men du går ned saktere ned i vekt enn før uansett når du øker karbene selv om du har utslag på stixen. (med forbehold at du visste det da og det ikke gjør deg no da) :)

Men det er bra for med mer karber så er det også enklere å følge denne kosten (tror jeg)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.