Photobscura sa for siden:
Skrev dette i et annet linnlegg, men her er linken:
forum.lavkarbo.no/showpost.php?p=239478&postcount=8
Skrev dette i et annet linnlegg, men her er linken:
forum.lavkarbo.no/showpost.php?p=239478&postcount=8
Gerd sa for siden:
Lagde farsen i kveld, så den skal få "satt" seg. Brukte ca 1 ss fløte for hver 100g.(Jeg bruker fløte til alt jeg... He he) Og 1 ss ketolyse bakemix på 500g.Jeg hadde bare 500 g laksefilet... Stekte en liten prøvekake og det var digg!!! Gleder meg til middag i morra... :D
Kult!
Neste gang jeg har råd skal jeg kjøpe noe fra fiskeboden her på Olaf Ryes plass, steinbitt tenkte jeg på. Det er jømmi :sikle:
Gerd sa for siden:
photobscuraSkrev dette i et annet linnlegg, men her er linken:
forum.lavkarbo.no/showpost.ph...78&postcount=8
De var kjempegode!!! Spiste 2 stk. på en seng av salat og det var nydelig!! Disse skal jeg lage flere ganger! Legger ved et bilde jeg.. He he
Ser litt lekkert ut da... :D
Se der ja!
De så jo rålekre ut!
Mine ble som sagt for grove, men veldig gode!Men det blir definitivt ikke siste gang jeg lager! Takk for input!
Gerd sa for siden:
Gubben jobba til langt på natt i natt, og tok et par stk med majones på før han la seg. Han påstod at det var det beste fiskekaker han noen gang hadde smakt:D
cozymum sa for siden:
utrolig herlige var de. Jeg hadde ikke dill, men brimis fiskekrydder. Fungerte veldig godt. Dette var så kjapt og godt, greit når du har unger.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.