Fedon sier man kan drikke 2-3 kopper kaffe daglig tror jeg, men ikke mer. Det er er antioksidanter i kaffe, så da er det på en måte litt sunt også :D
Jeg har ikke klart å finne noe om kokosmelk, men jeg bruker det innimellom. Light varianten fra Santa Maria.
Balsamico eddik er vel litt sånn i gråsonen, men så lenge man bare bruker noen dråper (og man orker jo sjelden mer enn det på) så går det greit. Altså ikke drukne salaten i den, bare litt for msak.
Jeg bare digger det navnet på ost! :D Tok noen uker før jeg skjønte hva det faktisk var da jeg bodde i danmark :rolleyes:
Banan og nøtter kan være litt dårlig kombinasjon ifølge fedon-kurset... Banan har ganske høy GI, og da stiger blodsukkret slik at fettet fra nøttene går rett inn i lagrene på sidebena i stedet for å brukes til energi... :) Prøver å holde meg til regelen med at om jeg spiser mat med høy GI må det være lite eller ikke noe fett, og hvis jeg spiser fett må det være sammen med noe med veldig lav GI.
mange tak for det
bananen hadde jeg tænkt at spise fordi jeg skal træne bagefter:)
Men hvordan sys du ellers det så ud med planen? Tror du jeg kan tabe mig hvis jeg spiser sådan?
Monika:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.