< Tilbake til oversikten

...om noen venter svar fra meg og ikke får det...

Nille sa for siden:

... så er det ikke fordi jeg ikke VIL svare. (Noen lurte visst på det) :o

Har et større oppussingsprosjekt gående med håndtverkere og støv og skitt rundt meg på alle kanter + andre viderverdigheter i og utenfor den forbindelse. I tillegg skal reise på ferie (håndtverkerene vil ha oss ut av huset ei uke) på fredag og har ikke engang tatt frem kofferten..... hvsi jeg da finner den i alt rotet
[color=purple][/color]
senker skuldrene og puster roooooolig
[color=purple][/color]
så en kan si jeg har det litt travelt. Forumting blir IKKE prioritert akkurat nå.
[color=purple][/color]
Kommer plutselig tilbake :D

Bondejenta sa for siden:

Du må ha en goood tur :D

:blomster:

Og send gjerne litt sol og varme opp til oss :p

stinasol sa for siden:

Håper dere får en kjekk ferie :klem:

Gerd sa for siden:

Ha en FLOTT ferie!!!!:D

ninahe sa for siden:

Kooos deg på tur :kul: :blomster:

Alyssa sa for siden:

God ferie! :)

Hyper sa for siden:

Signerer de siste innleggene her!

mofe sa for siden:

Ja, goood ferie Nillemor :suss:

Og du? Du har overhodet INGEN forpliktelser med å svare her inne, Nille. Om noen venter det av deg, så er de, etter min mening - helt tjukke i hue!

Du er en kjemperessurs her inne, det er det ingen som tviler på - men husk på at det skal være en glede for deg å være her inne, og ikke en belastning! Så ha en god ferie du, kjære vennen - og slapp godt av sammen med venninnene dine! :klem: :klem:

jeef-micro sa for siden:

Senk skuldrene, pust dyyyypt med magen, og kos deg masse på ferie. Du er en kjemperessurs her, og vi setter stor pris på alt du kan, og har stor respekt for deg og kunnskapene dine, men ingen forventer at du slipper alt du har i hendene for å svare oss... :)

håper du får en fin ferie :) Og det bli kjempekoselig å "se deg" igjen når du kommer tilbake :)

:klem::klem:

Nett sa for siden:

Kos deg på ferie Nille, og lykke til med oppussingen:)

Gir sa for siden:

Gooood tur:D
ikke tjukk i huet :p

Photobscura sa for siden:

Signerer på alt ovenfor!
Å få svar av deg er i tilfelle et privilegium, et større overflødighetshorn av relevant kunnskap, eller evnen til å finne det, skal man lete lenge etter!
Takknemligheten min innbefatter forøvrig alle andre som hjelper meg også! Jeg føler meg heldig som har funnet dette forumet:hearts:

HA EN INNMARI FET FERIE, NILLEMOR:D

Mila sa for siden:

Kos deg kjempemasse Nille! Bare slappa av å ta vare på deg selv du! :klem: God tur!! :)

chili sa for siden:

God tur og lykke til med pakkingen!

Kos dere!! :sove: :boat: :smile:

Siljevanilje sa for siden:

kos deg masse. og fyll opp alle lagre. :klem:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.