< Tilbake til oversikten

Alt finner de på også da...

Gerd sa for siden:

Jaja... Hva blir det neste??? :p

Bondejenta sa for siden:

:eek: greit nok at cola er min x-bestevenn. Men å tilsette cola med vitaminer? det vil jo inneholde like mye karboer likevel

slaskalainen sa for siden:

Diet Coke - muligens sukkerfri.........ligger noe i navnet.....
ikke tenk lavkarbo, men vanlig.....så

Kreativt fordi .....

• framstille produktet som sunt og dermed gi "god" samvittighet til brukerne og dermed øke salget...:p

Samfunnsansvarlig fordi .....

• tross alt drikker mange produktet istedenfor andre ting som inneholder vitaminer og mineraler .....

Photobscura sa for siden:

Hahaha, å drikke cola med mineraler og vitaminer, blir som å pisse i havet for å holde det varmt.

Iset sa for siden:

Såvidt jeg vet inneholder vel Cola Light 0 karber. :)

Bondejenta sa for siden:

men cola light smaker fysj, coca cola smaker helt annaleis enn light versjonen...

donjuanwannabe sa for siden:

"litt" sunnere enn vanlig cola ja hvis man tilsetter litt vitaminer!! FOr noe tull! Man må vel heller tenke på at man får i seg alt det sukkeret og e-stoffene i tillegg til vitaminene, da er det jammen ikke noe vits å tilsette vitaminer i noe så skadelig og usunt som cola. Og hvilken virkning har vitaminene som er tilsatt? Virkning lik 0? At mennesker kan skylle ned kunstig vitaminer sammen med sukker og masse e-stoffer håper jeg aldri kommer til å skje i denne verden.

Dette må da bli forbudt. Og innerst inne så tror jeg ikke dette kommer på markedet heller. Sååååå dumme er ikke myndighetene. Men coca cola må da være dumme som i hele tatt tenker på dette som noe å tjene penger på. Slik blir det når penger styrer hjernen.

Bon Aqua sier jeg bare! Det er bra det. Men ikke den nye med bringebær, smaker zalo jo!

Bondejenta sa for siden:

du... jeg tror faktisk at myndighetene kan bli så dumme at den colaen kommer ut på markedet. de vil jo gjøre alt for at norge skal bli sunnere, men de gidder ikke å sette ned prisen på sunne mat og skru opp prisen for usunne mat, så hvis de får en "lettvint løsning" som cola ( som er populært ) med vitaminer tror jeg at de kommer til å slå til faktisk... gjenstår å se :P

Iset sa for siden:

Jeg vet jo det?? Men poenget er at det i artikkelen er snakk om Cola light, ikke vanlig Cola. ;)

Iset sa for siden:

Nå må dere lære dere å lese snart. :p Det er snakk om LIGHT-versjonen, ikke den sukrede. Ikke at jeg er fan av dette altså, måtte bare kommentere det. :)

Photobscura sa for siden:

Så sant.
Men jeg tror uansett at folk kan la seg lure, og jeg tviler ikke på at den kommer på markedet.
Husker jo at for noen år siden kom solo med guarana og ginseng. Ble man sunnere av den grunn? Jeg fikk hjertebank.

På den positive siden (jeg leter alltid etter det lille positive i alt...!)
Man er jo på vei et sted, at sukkerfrie alternativer blir alt mer populært kan i det minste lede folk inn i en slags sannhet på sikt om at sukker er skadelig.
Så kunne man i lengden håpe på at sannheten ettehvert ble så høyrøstet at folk drakk vann i stedet for, sånn at hele Cola-industrien gikk i hundene, India fikk ha drikkevannet sitt i fred, og tannlegeyrket ble mindre ettertraktet og overbetalt.
Hahah. Ja, jeg liker å leve i tråd med utopien. Verden får flere fine farger på den måten. (Jeg er nyoperert og tygger forte-tabletter, ikke minst:rolleyes:)

Men uansett, klarsynet mitt forteller meg jo at dette bare er tull. Ikke kjøp det!

Gir sa for siden:

Hehe. Sikkert mange nok som kommer til å "gå på" den da ;)

Aline sa for siden:

Hihi :)

Bondejenta sa for siden:

Den blir nok populær i ett par ukers tid eller noe så er dn nok ute av markedet igjen.....

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.