< Tilbake til oversikten

Hurra for lavkarbo!

Frøya sa for siden:

Da jeg la om til lavkarbo kosthold for et år siden var det fordi jeg hadde forhøyet blodtrykk. Siden dette har jeg målt flere ganger og det har stadig vært litt for høyt. Men tenk: i dag var jeg hos legen og nå har blodtrykket stabilisert seg! Jeg har ikke tatt noen medisiner, så dette må være pga. kostholdsendringene.

Hurra for normalisert blodtrykk og hurra for lavkarbo-

-F

Hyper sa for siden:

Hurra!!!
Og grattis

Gerd sa for siden:

Slenger meg på et rungende HURRA jeg også!!!:D

Hege_ sa for siden:

Hurraaa!! Det samme har faktisk skjedd med blodtrykket til mannen min. Han hadde på det høyeste 160/110 og det er høyt for en som runda 30 for bare 4 år siden. Han er slank, men arvelig belasta. Legen smilte i alle fall når han fortalte at kona hadde lagt om kostholdet.

Sivensvans sa for siden:

Så flott å høre!! Det er et sååå kick å få slike resultater! Grattis!!:p
[color=royalblue][/color]
Jeg selv hadde for mye av det dårlige kolestrolet før jeg begynte lavkarbo - og, nå er det omvendt, hadde jeg nær sagt...hihi, det er ikke for mye av det gode - men, nå er det MER av det gode enn det dårlige!;)

Photobscura sa for siden:

Grattis:D
Jeg selv hadde i september for høy insulinproduksjon (hyperinsulinisme), lavt kolesterol (veggissyndrom..), migrene, og lav kroppstemperatur.
Nå i februar fikk jeg påvist jevne kolesterolverdier, normal insulinproduksjon, migrenen er så langt fraværende, og kroppstemperaturen er normalisert.

Jeg stemmer i et hurra:D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.