< Tilbake til oversikten

Influenza

Solan sa for siden:

Host host host ... e sidder innesnødd i heimen min på sørlandet med halvanna meder snø ude og verk i kroppen og hauve. Ka e ska gjer?

(Har solhatt i kjøleskapet; kan det tas med te? Hvor mye? Har 10 liter kokosolje, mye smør og endel egg. Udo-olje, olivenolje, hampeolje, tran. Økologisk kjøtt. Seng å sove i. Mye te. Syke barn. C-vitaminen er nesten tom.)

Host host fra Grimstad. Host!

Hyper sa for siden:

Og god bedring fra en syking til en annen:)

Huldr sa for siden:

Uff da ... Sov det ut og ta den tida du trenger. God bedring!! :blomster:

jeef-micro sa for siden:

du får i allefall i deg fett-dosen din skjønner jeg :p

god bedring til dere alle ;)

Carisma sa for siden:

Solhatt kan fint tas med te. Min miraklekur for snikende influensa-følelse evt forkjølelse:
1 kopp solbær-te, 1 brusetablett solhatt fra sverige, evt noen dråper, 1 brusetablett c-vitamin, og 1 teskje honning. Smaker høgg, men virker alltid!

Gir sa for siden:

Jasså så det er DU som har smittet meg?? ;)
God bedring :klem:

Georgine sa for siden:

Om du har konjakk så glemmer du ihvertfall at du er syk :lol:

God bedring :D

Solan sa for siden:

Gode tips! :D

Gårsdagen var jævlig: jeg sjanglet som en fyllik i febervillelse. Huff! Ikke noen lekeinfluensa, den her. Jeg pleier å slippe unna influensaer med å hoste i to dager mens andre ligger flat ei uke, så om jeg er like utypisk denne gangen bør folket grue seg ... Dere som ikke har hatt den: Klar med lager med solhatt, C, konjakk og alt det andre.

jeef-micro sa for siden:

den skal være ekstra hard den influensaen som går nå da, så håper jeg slipper jeg :p men jeg har ikke hatt influensa på 15 år, så det er vel min tur snart :rolleyes:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.