Hei!
Har gått på ketolysekuren i 5 dager nå,og stixen har vært lilla siden dag 2 :)
likevel er jeg usikker på om jeg gjør dette riktig..
frokosten består gjerne av eggerøre og laks,lør og søn ble det 5 skiver stekt bacon og 2 speilegg.Lunsj er salat med kokt skinke(ca 50g),1 egg,tomat,agurk,stangselleri og dressing etter oppskrift i boka.
middag har vært kotelett med blomkål,biff med brokkoli(lørdagskos),bacon og skinke i serveringsform(mmm:) ) og kyllingfilet med grønnsaker.
kvelds er som regel cottage cheese med kanel og bittebittelitt banan.
fikk oppskrift på sjokoladekrem laget av heistad sin lavkalori sjokoladepudding der melken er byttet ut med fløte,og vispet fløte er tilsatt (mmm,fin mot sjokoladesug).
har ikke vært sulten,og har klart å holde blodsukkeret fint og stabilt ved å redusere kraftig på insulinen,så så langt er jeg fornøyd,men er spennt på når jeg ser resultater. (utålmodig-jeg???;) )
forslag til andre ting å spise/forandringer på det jeg spiser mottas med takk :D
hvis du har boka, så slå opp på side 64. Hvis ikke, så kjøp boka..
Men forøvrig så er det ingen direkte sammenheng mellom farge og hvor mye fett man forbrenner, men det kan være ett tegn at man drikker for lite vann hvis den er mørk lilla. Og du sier ikke noe om hvor mye væske du får i deg, og heller inget om hva slags væske. (Like elementært som den faste føden.)
Hei igjen.
Torkil sier i sin slankevideo at så lenge det er utslag på stix er du i ketose. Men viss den er på det mørkeste, så får du i deg alt for lite vann. Det er viktig å drikke masse vann 2,5 - 3 liter hver eneste dag. Vet det kan virke mye, men det går seg til :)
Hei igjen
Vannet glemte jeg helt bort... Tok det som en selvfølge at jeg drikker 5-6 1/2l med vann hver dag :rolleyes:
Stixen er ikke på den mørkeste,men den midterste lilla(50).
Vet det med bananen,men det er så mye bedre med litt smak på cc'en....:rolleyes:
Det høres hvertfall ut som om jeg spiser riktig og burde være på vei ned i kg/cm nå :heia:
cc er godt med litt kanel på også da :)
gir smak...
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.