Nå har jeg gått og motivert meg en stund for å starte denne kuren. mens jeg venter på alt jeg bestilte fra ketose.no
jeg har lest boka og surfa her inne.
prøvd å være flink til å droppe mye karb nå mot start-smellet.
MEN..... de siste 3 dagene har jeg gått opp 2 kilo igjen. WHAT???
Har trent mye spinning da, men kan da ikke komme 2 kilo muskler med en gang. da burde jeg vært muskel woman snart:confused:
Det er varmt her i trondheim, så jeg håper det er vann som har samla seg.
KEtolyse er liksom siste utvei føler jeg. Har prøvd så innmari mye, men ingenting funker. Nå VIL jeg ned disse kiloa.
Hva om det ikke funker på meg da? Er det noen det ikke har funka på?
Hva er det minste jeg evt kommer til å gå ned?
Uff... er så redd det ikke funker. Samtidig som jeg drømmer om slank og sunn kropp. tenker trening og mat heeeeeeeeeeeele tiden!!
Og hvis du føler det håpløst nå, og tenker mye på mat, så kan jeg trøste deg med at det går over!! For meg er mat blitt totalt uinterressant... is i magen....
You can do it!!!
Etterhvert så vil du kjenne igjen mengden mat du kan spise.
Jeg oppdaget at ting gikk mye lettere når jeg ikke var så fiksert på hvor mye jeg spiste. Men at jeg spiste til jeg ikke var sulten lenger, og spiste heller fler måltider for dagen.
Jeg sluttet også å tenke på vekten. Da løsnet det kjempemye og et par kg forsvant fort. Nå veier jeg meg bare 1 gang i uken og har jeg stått stille eller en liten oppgang, så ser jeg bare på det som en liten utfordring.
Et VELDIG godt tips, er å bruke målebånd istedetfor vekt....! For det er HELT normalt å gå litt opp og ned. To kilo opp er ikke det samme som at du aldri kommer til å gå ned de kiloene du ønsker!
Lykke til - og vær beredt på at du antakeligvis vil treffe på et platå - som kan vare i flere uker, hvor du ikke går ned ett eneste gram.
Kroppen kan svinge 2 kg i løpet av en dag. Ikke heng deg opp i vekta, når jeg gjør det gå rting bare enda saktere. Vekt er bare en indikator, målebånd og form en annen.
Lykke til!!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.