Titti sa for siden:
Vet at man ikke teller kcal på lavkarbo, men alikevel er det jo intressant å vite hvor mye man får i seg i løpet av dagen. Noen som har sjekket?
Titti sa for siden:
Vet at man ikke teller kcal på lavkarbo, men alikevel er det jo intressant å vite hvor mye man får i seg i løpet av dagen. Noen som har sjekket?
lokkebiff sa for siden:
nope...
jeg er så lykkelig over at jeg IKKE trenger å sjekke kcal (etter år med nettopp den bekymringen) så jeg orker ikke bruke tid på slikt "tull" nå, hehe... :p
donjuanwannabe sa for siden:
Jeg sjekket for en tid tilbake og da lå jeg på ca. 2300-2400 kcal. Da spiste jeg ren mat, uten cola light, meieriprodukter og søtstoff og ca. 15 g karbo.
jeef-micro sa for siden:
jeg sjekket også en periode, og jeg ligger mellom 600-1000 avhengig av hvilke matvarer jeg velger...
(og jeg går ikke noe særlig ned i vekt om dere lurer...)
Titti sa for siden:
Oj, det var lite, Jeef. Har du forsøkt å øke på mengden?
Titti sa for siden:
Ser at jeg får i meg ca 900-1000 kcal i snitt per dag, pluss smør/olje.
Der ligger det vel noen kcal :p
Isalien sa for siden:
Har ikke peiling! Men et sted mellom 20 og 30 karbo.
Iset sa for siden:
Jeg ligger vel på 8-900 kcal, men prøver å ligge på minst 1500. Men så har jeg nesten ikke magesekk heller da, og er ALDRI sulten lenger. Må spise etter klokka for sultfølelsen er borte.
jeef-micro sa for siden:
Jeg greier ikke å spise store mengder med mat... prøver å ha på litt olje eller steke i smør og slikt for å øke på da, men kommer ikke opp i kcal uten å presse på mengden, og det går bare ikke
derfor er jeg glad jeg spiser lavkarbo, og kan drite fullstendig i anntall kcal :D
Keiko sa for siden:
Jeg får i meg mellom 2500 og 3000,etter streng beskjed fra ernæringsrådgiveren min:p
Hun sier at det er den mengden jeg må ha for å ta av meg,og da har jeg pinadø tenkt å høre på henne......
"Næmmen se,det virker jo:D "
Anneliii sa for siden:
jeg får i meg ca 1800-2000 kalorier pr dag. Er veldig opptatt av å få i meg nok næring:P ligger da stortsett mellom 18-20 karber (er i induksjonsfasen)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.