Charmtassen sa for siden:
Jeg har nå vært her i litt over ett år, og jeg må bare si at tida før jeg havnet på lavkarbo.no så var ikke kjøkkenet favorittstedet mitt å oppholde meg.
Har egentlig aldri vært særlig glad i å lage mat, og det er vel også en av grunnene til at jeg endte opp her - fordi jeg har spist så mye ferdiglaget "rask".
Ikke det at kjøkkenet er det stedet jeg oppholder meg mest nå heller, men nå synes jeg det er mer spennende å lage meg ting enn før.
Jeg vil derfor få lov til å takke alle dere som bidrar med flotte og spennende oppskrifter her i forumet! Synes det er helt utrolig at dere klarer å finne ut at alle disse "rare" ingrediensene faktisk kan bli til de flotteste retter, at dere prøver dem ut og deler det med oss som sitter spent og venter på resultatene deres.
Har bl.a. laget Komkaris "vannbakkels" og må si jeg aldri i livet hadde funnet ut at det kunne gå an å lage noe sånt av de få ingrediensene der!
Så tusen takk til alle dere som deler med dere av oppskrifter! Hva skulle vi "amatører" gjort uten dere?!
:blomster: :blomster: :blomster: