Vel, da får eg bare spørre dere her inne, så mange erfarne folk her =)
Er 25 år, 171 høy og veier pr. dags dato ca. 71 kg. Vil ned til 62-65, så begynte på ketolyse sammen med noen medslankere på slankenett =) Men.. så går det hele i stå da. Gikk ned 1. uken litt, men ikke gått ned siste ukene.. snart 1 mnd. siden start. Og så lurer eg på om eg kanskje "veier for lite" til å gå på kuren.. at det ikkje vil ha effekt... Siden den anbefales for mer overvektige da..
Tingen er den at eg ska kjøpe brudekjole i april og har ikkje "tid" til å gå i uuuuuukesvis uten NOEN nedgang.. går heller ikkje inn i cm.. har sjekket det.. følger opplegget nøye, nøye med karber, vanninntak, trening, unngår søtstoff.... men nothing happens!
Så lurer på å gå mer over til "vanlig sunn kost og trening" igjen.. føler det e lettere på et vis når eg kan ha frukt etc. som mellommåltid.... men e bare SÅ usikker på dette!! E det noen som kan anbefale ett eller annet??
Hei Smileygirl!:)
Skjønner at du føler du er kommet litt i tidklemme nå! Brudekjolen er alltid viktig, og selvsagt vil du helst være nede i den vekt du ønsker.
Jeg er likevel sikker på du med dine 71 kg vil bli en kjempeflott brud i en flott brudekjole!! :D
Synes godt du kan gå over til nokså "vanlig kost og trening". La bare kosten inneholde mindre karbohydrater enn "vanlig" kost, - spis frukt, mer fiber og lite fett. Kan ikke love at alle ønskede kiloer forsvinner, men forhåpentligvis noen. ;)
Din kjære synes sikkert at du er flott just som du er, uansett!:D
Lykke til!:)
Tusen takk for svar =) Kommer til å gå over til mer normal kost ja, men vil passe på karbohydratene ja! Men mer fiber, frukt/grønt etc.... ikke så mye brød (kommer vel fortsatt til å spise det grove ketolysebrødet) litt knekkebrød etc... Trenger det for energien tror eg, for den e rimelig lav på denne kuren... Nå gleder eg meg til å ha et eple som mellommåltid senere i dag =) Og suppe til middag.... mmm.. :) [color=blue][/color] Så får eg heller se, om eg prøver ketolyse igjen senere =) Litt dumt, har jo skapet fullt i alle vitaminene etc. som skulle brukes, men kan vel ta vitamintilskudd likevel kanskje.......
[color=blue][/color]
Hehe :D La faktisk merke til det da eg så 1. svaret fra deg, at det var innlegg nr. 1000! Var litt kult det da, hehe :p
[color=deepskyblue][/color] Vel, eg e nå over på normal lett sunn kost - men passer meg for de store karbohydratbombene! Dagens middag var suppe, sånn toro-greie da (var sen fra jobb) men totalt kun 12 karber, så må nå være bra ;) Frukt er også kjøpt inn.. ska ha litt til kvelds tenke eg!! Så e spent på om eg får nedgang nå ja!
[color=deepskyblue][/color] Tuuuusen takk for gode råd iallefall - vitamintablettene brukes, vil nok iallefall trenge krom nå for å få vekk søtsug.... men ska styre meg, det e nå helt sikkert!!;)
[color=deepskyblue][/color]
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.