Jeg satte i gang i dag, selv om jeg burde ventet til ukens innkjøp var gjort,så jeg hadde de riktige tingene i skap og skuffer...
Spiste 2 egg og en tomat til frokost,og salat med skinke og ost til lunsj.
Jeg lurer på om det er noen som kan legge ut evt sende meg et eksempel på hva dere spiser i løpet av en dag?
Merker at jeg er litt i Grete Roede modus,og har vansker for å omstille meg ennå.
Har lest boka og ser det er div muligheter,men har ennå vanskeligheter for å finne de :confused: :(
Er skikkelig motivert og gleder meg til alt "går av seg selv".
Til da,trenger jeg all hjelp jeg kan få.
Hei.
Du kan jo ta en titt i journalen min, der har jeg et vedlegg med ukeplan.
Ellers er det veldig lurt å følge oppskriftene i boka den første tiden...:p
Takk :) For å se i journalen din,må jeg kjøpe tilgang til diskusjonsforum?
Tenkte gjøre det så fort bankkortet er tilbake fra butikken.
Har skrevet laaang handle lapp og sednt mannen min ut for å handle nå,så fra i kveld gjør jeg det "ordentlig" :D
Jeg må nok gjøre om litt på ukeplanen i boka,for det er flere ting jeg ikke liker,men det går sikkert greit å bytte ut feks en frokost med en annen[uten at det har så mye å si?
Har vært innom og lest på siden her en stund,og forberedt meg,og det virker som et veldig ålreit sted :ja:
Du trenger ikke betale noe for tilgang til noen av forumene her. Det er helt gratis. Det er mulig du blander oss med diskusjonsforumet til Ketolysekuren. Det er noe helt annet.
Klarte å overse det :rolleyes:
Så da kan jeg også få sånt fint "målebånd" der jeg kan se vekta krype nedover i form av en marihøne eller no' uten å betale?
Gerd sa:
trenger ikke visakort i dette forumet:D Bare trykk på Gerds Journal under singaturen min så kommer du dit:)
Du kan lese vad jag spiste på ketolyse i begynnelsen av min journal fridolinas dagbok..( nå den siste tiden,har jag ikke skrivit så mye om maten min:o )
[color=red][/color]
Du finner masse tips på middager i journalene..Men va obs på vilken "diet" den som skriver i journalen føljer..De som går på Lindberg spiser mer karbs en du ska gøre..
Du kan gå til [url]www.tickerfactory.com[/url] og lage ditt eget "målebånd". Det er morro det.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.