[INDENT][CENTER]Hei! Jeg begynte på ketolyse kuren forrige torsdag. Har gått ned 4kg, veldig fornøyd, men tror jeg gjør noe galt... Når jeg har spist får jeg så vondt rett under ribbeina og igår kveld kasta jeg opp... Spiser jeg kanskje feil??? Blir som regel egg med noe til frokost. Lunsj kylling el salat, og middag som vanlig. jeg skal ned 25-30kg, og håper på å klare det før sommeren. Noen som kan fortelle meg om det egenlig er molig????? Noen som kan hjelpe meg??:) Har lest litt her, og må si jeg er imponert over alle!!;) Håper jeg kan dele sorger og gleder sammen med dere alle her....[/CENTER]
[/INDENT]
Får du vondt under ribbeinet på høyre side mes tråler ut i korsryggen er det muligens gallesten. Du fr ikke gallesten av ketlyse, så du har antagelig hatt det fra før. Med mer fett i kostholdet kan reaksjonen komme, da mer fett betyr mer galleproduksjon, og er det steiner kan de lett sette seg fast. Gallesteiner dannes over flere år og mange har dem uten å vite det. Spise flere mindre måltider og drikk mye vann, det pleier å hjelpe.
Om det ikker på høyre side er det mye mulig det rett og slett er fordøyelsen. Kroppen /magenn må venne seg til kostholdet. Spis varieret, pas på å ha fett, poteiner, og grønnsaker til hvert måltid. Spis heller felre små måltider en få store, - og som over, drikk masse vann!
Velkommen annan. Her kan du dele sorger og gleder. Kjempefint og støttende miljø her. Lykke til
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.