Når jeg er på nett, er jeg innom flere sider samtidig.
Går det noen minutter uten at jeg er innom her (etter å ha logget på), må jeg logge inn igjen på nytt. Det skjer heeele tiden og jeg synes det er fryktelig irriterende
Går det an å gjøre noe med?
Har du prøvd å "hyppe av" for "Husk meg" når du logger på ? Da slipper du dette.
Noen har også en innstilling på PC´en som automatisk fjerner informasjonskapsler og midlertidige internet filer (cookies and temporary files). Om dette programmet kjører flere ganger til dagen (!) vil en måtte logge inn gang på gang. Men det er vel heller uvanlig. De fleste som bruker dette "rydder" en gang i uka eller mnd.
Gjør som Nille sier, og kryss av i "husk meg" boksen. Du kan også bytte nettleser fra IE til Firefox eller Opera, så kan du ha flere faner åpne samtidig og bare bytte mellom de ulike fanene (sider). Jeg har alltid en egen fane til Lavkarbo (og noen andre faste sider) Også har jeg en fane jeg bruker for å surfe på. Synes dette er genialt :D
Jeg har huket av for husk meg ja så det tar jo ikke lange stunden å logge seg på, men jeg må gjøre det hele tiden
Andre sider jeg er logget inn på, husker meg selv om det går 20 min mellom hver gang jeg er aktiv der
Bruker opera også
"Problemet" er at jeg må logge inn på nytt hele tiden sytekjærring ;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.