Nille sa for siden:
Jeg har kommet opp i moden alder, og selv om jeg har veldig fin hud og god hudkvalitet, har jeg dessverre noen stygge kvisearr på haka og grove porer ved siden av nesa. Nå har jeg endelig råd til å ta noen behandlinger som kan hjelpe på dette.
[color=purple][/color]
Var på konsultasjon på en medisinsk hudpleieklinikk (Avea Klinikken) i går. Der ble vi enige om et behandlingsopplegg. Det er et 18 ukers krembehandlingsprogram. I tillegg skal jeg ha tre omganger med lett peeling med 6 ukers mellomrom.
[color=purple][/color]
Har fått masse og god info fra klinikken, - og meningen var at jeg skulle starte behandlingen i dag. Men så leser jeg at huden kommer til å være/kan bli rød og flassete de første par ukene før det stabiliserer seg. Og jegskal til Tunis om nøyaktig 15 dager. DA vil jeg jo ikke gå rundt som jeg ser brannskada ut. Har egentlig bestemt meg for å vente med "kuren" til jeg kommer hjem fra Tunis......
[color=purple][/color]
(Legen sier jeg kan stoppe med kremene 2-3 dager før jeg skal reise - og at det går fint, men da får jeg jo avbrudd i behandlingen og jeg må uansett utsette den uka. Ikke hvordan jeg vil se ut på turen heller som sagt......)
Er det noen her som har prøvd denne behandlingen og kan dele erfaringer ?