< Tilbake til oversikten

Imponert!

#1

Miriam sa for siden:

Jeg må bare få takke for denne siden makan til dyktige og kunnskapsrike damer skal en lenge lete etter:)
Jeg har alltid vært opptatt av kosthold og hva vi putter i oss, men her kommer jeg til kort.
Har enormt mye å lære.
Nå ha jeg gått på Lindberg kost i ca 5 uker og dette passer meg utmerket.
Til tross for at jeg inntil jeg fikk lillegull alltid har vært slank så hovnet jeg lett opp i ledd, fingrer mm. Etter siste svangerskapet var det ekstra ille.
Selv om jeg spise sunnt med svært lite inntak av brød, brus mm
Alikvel var noe galt. Til og med før tante rød kommer er fingrene nå like fine. Helt utrolig.
I går var vi ute og spise tapas. Og du og du som jeg spiste og inntok vin.
Det er første gang jeg kunne spise meg god og mett ute og alikevel finne ut dagen etter at jeg har gått ned enda mere.
Dette kommer til å bli min livstil.
Har ikke skrevet så mye her men denne siden er jeg glad for.:)


#2

MHM sa for siden:

Så koselig å høre - at det er noen som følger med og har utbytte av siden, og at det ikke bare er vi "garvede" som sitter og "skravler" oss imellom.

Kjempefint at du har funnet din livsstil. Og som Lindberger selv, så synes jeg at det er fint at du skriver det så alle kan se, for det er av og til noen kommentarer her inne a-la "Atkins virker best, Lindberg ikke så mye". Kanskje når det gjelder å komme raskt ned i vekt (selv om også det er individuelt). Men Lindbergs kosthold og stabiliseringskosten på Atkins er like, og for mange er det nok å være der hele tiden. For mange er det ikke nødvendig å gå i ketose, og for noen blir det en trigger av å være på "kur" under ketosen. Og når det gjelder HELSE og ikke SLANKING, så er de to metodene like gode!

Ja-ja. Det var en liten forsvarstale for Lindberg - ikke for å si noe galt om Atkins. Det jeg egentlig ville, var å støtte og applaudere deg! Hurra, Miriam!


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.