Har hatt noen skikkelig merkelige opplevelser de par siste nettene... kan ikke helt forklare hva det er, men når jeg skal sove så kjennes det ut som om at hele kroppen skjelver innvendig... det høres kanskje helt absurd ut, men jeg kan ikke forklare det på noen annen måte. :confused: Dette resulterer i vanskeligheter med å sove fordi jeg blir rastløs av det, selv om jeg er trøtt, og at jeg våkner veldig trøtt selv om jeg tilslutt fikk til å sove...
Lurer bare på om det har noen ting med ketolysen å gjøre? Jeg har tatt mineralene og vitaminene som følger med ketolysekuren siden mandag, men har vært på lavkarbo i nærmere tre uker nå.
Hei, du som har hatt "indre skjelvinger" et par netter....Jeg har dette mye - og da mener jeg nesten hver natt eller hvis jeg sover middag også. Helt riktig som du sier - at det føles som om alt inni kroppen står og "hopper" eller skjelver. Har noen noe løsning/forslag på hva dette kan være?
Hmm.. kan jo ha noe med pepsi max inntaket. Har begrenset meg dyktig de siste månedene, sikkert derfor jeg nesten aldri har de skjelvingene lengre. Mye koffein i den brusen... :p
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.