< Tilbake til oversikten

Mamut-salg

Lemen sa for siden:

Nå har Mamut katalogen komt og jeg kommer derfor med et tips; for de som ikke har "Bedre uten brød" av Lutz, så er den nå på tilbud til bare 99,- Dette var den boken som gjorde at jeg ble enda mer interessert i lavkarbo, og som fikk meg til å bli aktiv her på lavkarbo og finne ut mer om Atkins og Ketolyse. :)

Lurer også på om det er noen som har boken "Lavkarbo - lekre retter med mye smak"
Er den noe å ha?

:)

jeef-micro sa for siden:

den kokeboka er super om du liker å bruke sukker i maten din :rolleyes: ikke akkurat lavkarbo... tror den er diskutert her inne før

Lemen sa for siden:

Hehe, da er den nok ikke aktuell lenger...

Takk! :D

jeef-micro sa for siden:

jeg har i allefall aldri brukt min... kjøpte den for et par år siden, for jeg trodde det var lavkarbomat når det sto utenpå... men det var ikke sånn

Trolljenta sa for siden:

Tror det var den der jeg så på ica maxi rett ved siden av en kliss lik lavkalori bok. Ble litt skeptisk da kan man si og gadd ikke se på den en gang :p

mam sa for siden:

Helt supert, takk for tipset!!! Den skal jeg ha!

janmesi sa for siden:

It's a short time offer people, so get movi'n ... ;-)

PST, jeg kom nettopp hjem fra statene og det er jo et paradis for øltørste karer som meg selv. Et HAV av lavkarbo øl, OVERALT. Miller lite, 3 gram karber per flaske, Corona lite 4 gram osv osv.

Lemen sa for siden:

pst, vi har fått flere i Norge også, ikke et helt hav da, men Tuborg og Ringnes har kommet med lite utgave med 1 kh pr dl. ;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.