< Tilbake til oversikten

Protein Delite

Ninja sa for siden:

Noen som har erfaring med Protein Delite? Smaker den godt, hvilken av de er best?:)

Trolljenta sa for siden:

Jeg har ikke prøvd den selv, men har fått den anbefalt av andre.
Var innom proteinfabrikken for å kjøpe den, men kjøpte heller et annet merke som gav mer for pengene.

Nena sa for siden:

Kjempegod på smak - men dyr! Synes alle jeg har prøvd smakte godt, så det kommer vel an på hva slags type smak du foretrekker - bær eller sjokolade...

Fedonisten sa for siden:

Jeg syns Protein Delite er kjempegodt! Favoritten er bringebær, men jeg vet mange også liker skogsbær og jordbær godt. Pulveret markedsføres spesielt med SMAK som det fremtredende. Omtales vel som et gourmet-pulver mener jeg å huske.

Jeg er enig i at Protein Delite ikke er det billigste proteinpulveret du kan kjøpe, men hvis du er kresen på smak - så er det ingen andre som kan måle seg. Mener jeg. Selv er jeg ultrakresen og klarer ikke andre pulver-typer - da jeg syns de smaker 'høgg' og altfor mye pulver :p og da blir ikke det så billig heller. Andre typer blir nemlig bare stående i skapet til det går ut til søppelkassene av seg selv :cool:

Stella sa for siden:

Hvor kan man kjøpe det på nettet?

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.