Gir sa for siden:
Hvor får jeg tak i det?
En som viser mer enn hele kilo...
Gir sa for siden:
Hvor får jeg tak i det?
En som viser mer enn hele kilo...
Carisma sa for siden:
Den på tickerfactory viser det. men da må du skrive komma som punktum, altså f.eks 1.2 og ikke 1,2.....
Gir sa for siden:
Ahaaaa
Tusen takk:)
jorang sa for siden:
Kort spørsmål:
Hvordan går dere frem for å lage en ticker i signaturen. Har prøvd mye for å få dette til, men får alltid 'Invalid URL' til svar.
Ser at mine rettigheter kanskje kan være et problem - har NEI på noen av feiltene der. Har jeg 'lave rettigheter' fordi jeg er newbie?
jeef-micro sa for siden:
jeg bruker bare å kopiere bildetå legge inn jeg :p men det er sikkert ikke riktig...
Charmtassen sa for siden:
Her finner du mer informasjon om hvordan du legger inn en ticker i signaturen din:
forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=4269&highlight=ticker
og her er ennå en:
forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=10748&highlight=ticker
jorang sa for siden:
Jøss så enkelt - jeg blir nesten flau :o
Prøvde en times tid i går med å kopiere inn ulike lenker og ulike deler av lenker under " Enter URL to Image:"
Uansett hva jeg prøvde så 'stanget jeg'
Takk så mye :)
blåbær sa for siden:
Noen som vet hva dette betyr?
BB code size value is too big.
Får det opp hver gang jeg prøver å lage ticker i signaturen min. Har prøvd alt mulig.
Gamla sa for siden:
Prøv å fjern alt som ligger inne på din signatur før du forsøker å lime inn en ny. Kanskje det hjelper?:rolleyes:
Gladimat sa for siden:
Hm... har prøvd oppskriften, den virka enkel, men jeg får bare invalid singatur...
[font='Times New Roman'][/font] Er ikke dette riktig da f.eks? :confused:Gladimat sa for siden:
Oh my god... der kom den ja... hahaha :D det visste jeg ikke en gang - at det var sååå såre enkelt!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.