< Tilbake til oversikten

Pampers


#2

Summer sa for siden:

Herlig:)
(men så sitt deg på en potte da! :p)


#3

Maz sa for siden:

De har da vel fått inn bleier i butikkene nå??? dom

Hærlig!!!


#4

Skorpia sa for siden:

Der ligger jeg tynt an:) ,jeg er født litt før mange av dere og holdt på å spy av pampers reklamene. Selv brukte jeg libero til mine barn og de satt også bedre i tillegg,pampers var den gang no dritt i forhold.
(Og i tillegg den typisk Amerikanske reklamen)

Nå må jeg bare si at jeg har ikke kobla lyd til pcen,så det ble ikke så veldig moro.Skal snart fikse det igjen,men det blir støtt så mye bråk i stua da:) Jeg har normalt høytallere med subwoofere så pc-en ble brukt som stereoanlegg:-)

Men desverre så klarer jeg fortsatt ikke le av pampers.

TILGI MEG:_punk:


#5

Summer sa for siden:

Tips Skorpia: Hør melodien til Qeen og "we are the champions" inni hodet ditt mens du leser teksten som kommer...:)


#6

Skorpia sa for siden:

Hmm Lise,tror ikke jeg ønsker å høre pampers i forbindelse med Queen,som har vært mitt yndlingsband siden 1974 omtrent:-)

Synes fortsatt at Freddy Mercury er den største stemmen som finnes,noe av det som er utgitt er bare helt utrooolig.........


#7

HP sa for siden:

;) We`re out of dipers oh, no...... (nynner med... :p )

Lise (som glemte å loggw ut HP.... :p)


#8

Skorpia sa for siden:

Har sagt til Lise at dere bør fikse MSN Messenger 9.0 tror jeg den heter. 2 måneder fri og dere kan begge være online eller ikke,bare dere har hver deres adresse.
skal selv prøve den,er dritt lei av å bytte hele tiden. Nå er vi tre her som bruker messenger


#9

magdalena sa for siden:

Kjempe bra!:p Fikk jeg søren meg den melodien i hodet nå..


#10

Summer sa for siden:

tror nok en til PC er en bedre løning; så om noen kunne være behjelpelige med Skorpias problem, og sende oss en PC så blir jeg glad...:snill:


#11

HP sa for siden:

Jobber du for microsoft eller? :snill:

Om noen kunne tenke seg et godt alernativ til MSN-/windows messenger så anbefaler jeg amsn.sourceforge.net/ Win32 er WinXP ;)

Iset: Knallbra link! Gjett om den der sitter på hjernen! :D
(og det er ikke med queen sin tekst nei.... :rolleyes: )


#12

Iset sa for siden:

Enig med Skorpia i at QUEEN er BEST!!! Jeg har vært ihuga fanatisk fan siden -92. Var helt besatt da, og er ganske besatt nå og hehehe. Det er det beste bandet som har eksistert!

Så dere på de andre linkene der? Se på "parodies", der er det mange jeg tisset i buksa av!


#13

Skorpia sa for siden:

[quote=HP]Jobber du for microsoft eller? :snill:

;) Nope men hørte bare fra noen andre at den kunne brukes,skal teste den ut selv,for ICQ er blitt helt ubrukelig ettehvert. Trenger en kanal som hele familien kan bruke uten å logge seg av og på i et kjør.Dessuten er ICQ blitt helt py og jeg er møkkalei alle ARABERE som har lyst til å gifte seg med meg,selv om jeg kn kjøre de til ignore list

QUOTE]


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.