krussidulla sa for siden:
kan noen hjelpe meg med forslag mot dårlig ånde ekstremt dårlig ånde:eek: pga ketose grøss og gru må jo pusse tennene 6 ganger om dagen ikke holdbart.
mvh krussidulla
kan noen hjelpe meg med forslag mot dårlig ånde ekstremt dårlig ånde:eek: pga ketose grøss og gru må jo pusse tennene 6 ganger om dagen ikke holdbart.
mvh krussidulla
Gerd sa for siden:
Sliter med ånden jeg og. Kan man tygge tyggegummi eller får man i seg skjulte karbohydrater da???
desverre ja der er det karber så det holder krussidulla
Traxior sa for siden:
Nikotintyggegummi... Fulle av acesulfam, virker nesten som de er designet for slanking :P Dog ikke helt heldig om du ikke har vært avhengig av nikotin den senere tiden... :rolleyes:
Gerd sa for siden:
Kruspersille hjelper mot hvitløk. Skal prøve det mot dette også!!!
Carisma sa for siden:
Hva med å teste det nye munnskyllet de reklamerer for på tv nå? Skal være mot dårlig ånde. Man skal spørre på apoteket sier de, så du kan kanskje prøve det?
Nille sa for siden:
Ketoseånden - om det er den dere mener, kommer ikke bare fra munnen. Den kommer fra hele kroppen, fra porene i huden, og fra magen/fordøyelsen. Man kan maskere lukta med sukkerfri tyggis, og drops eller munnskyll, men årsaken forsvinner jo ikke.
Persille hjelper iallefall ikke !
Det eneste som hjelper er å "tynne ut" ketonene, dvs. drikke masse vann. Skyll ut faenskapen. Etter en stund forsvinner lukta.......
Men det er jo ikke kut å gå rundt med aceton ånde og lukte "sykt" da. Trøsten får være at en da ihvertfall er sikker på at en er i ketose og forbrenner fett ;)
Gerd sa for siden:
Kruspersille hjelper ikke nei, snarere tvert i mot. Blæh..
jeef-micro sa for siden:
bytt såpe?? :p
nei da... jeg skal ikke tulle, for jeg er livreddfor å ha dårlig ånde selv Jeg har prøvd det nye munnskyllevannet (sb12) og det er i allefall suverent. det er også lurt å kjøpe en tungeskrape om man har belegg på tunga ;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.