lisbet sa for siden:
hei hei:)
- kan noen gi meg tre fordeler og tre ulemper på bruken av høyfett/protein/ lav karbohydrat kosthold?
2 og tre fordeler og tre ulemper ved bruken av et lavfett/ høykarbohydrat kosthold?
lisbet sa for siden:
hei hei:)
2 og tre fordeler og tre ulemper ved bruken av et lavfett/ høykarbohydrat kosthold?
jeef-micro sa for siden:
1.) * du går ned i vekt, og blir stabil i humøret pga at blodsukret holder seg stabilt og du får en stabil forbrenning, og hormonene blir balansert
2.) du er ikke på riktig sted for å få noe veldig positivt svar på denne, for i allefall for min del så gjør ikke denne kostennoe annet enn atjeg legger på meg, får ustabil menssyklus, får store fall i blodsukker og generelt ikke har det så bra...
lisbet sa for siden:
tusen takk....
Isalien sa for siden:
Noe som kan være både en fordel og ulempe er at man må lære seg mye om mat og hva som er bra for kroppen. Man bør også være interessert i å lage mat. :)
Frank sa for siden:
Du har fått gode svar på det første spørsmålet ditt. Når det gjelder spørsmål to kan jeg i hvert fall svare på hva jeg har erfart som negativt ved lavfett/høykarbo-kosthold.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.