< Tilbake til oversikten

Bokstavkjeks!

Huldr sa for siden:

Jeg var på butikken i stad og kikket innom kjekshylla :o - og der så jeg bokstavkjeks! Sikkert ikke noen nyhet for småbarnsforeldre, men for meg var det en liten nostalgitripp :D

De nye bokstavkjeksene har mindre sukker, fullkorn og uherdet fett. Wohoo!

(Så får det heller være at esken er en politibil ... :shifty: )

Kan ikke vente med å få barn jeg nå ... :p

Lemen sa for siden:

De finnes som rosa cadillac også. ;) Jeg kjøpte en eske til niesen min for et par uker siden. :)

Anne sa for siden:

Kan være kjekt å ha i tilfelle barnebesøk...kanskje...:p

Isalien sa for siden:

Kult! har barn :)

stinasol sa for siden:

hurra...skal se etter disse i morgen...hadde mange timer med moro når jeg var liten...meg og bokstav kjeksene og så inni en bil da ,hurra :D nå er det Sarah sin tur :D :D

Solan sa for siden:

Kona bakte smørkjeks til barna i går. Tror ingrediensene var smør, mel, lønnesirup - i den rekkefølgen. Sunn snacks for barna og farlig godt for pappaer som får lov å smake ...

I bakgrunnen kommer oppskriften fra kona:
100g smør
100g hvetemel
50g rismel
4 ss lønnesirup

OK, litt karborikere enn jeg trodde, men det slår fremdeles kommersielle kjeks ned i støvla, ikke minst på grunn av utmerket valg av fett (nemlig Røros-smør).

Titti sa for siden:

Ja, de gikk ned på høykant i helgen, jeg spiste en halv T ;)

De hadde bare rosa Cadillac på Rema, tenk når vi får tak i politibilen da :spent:

Huldr sa for siden:

Høres gode ut, men hun skjærer vel ikke ut bokstaver ... Eller? :D Sweeeeet! :D

Solan sa for siden:

Veeeel, hun kan gjøre det. ;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.