Ja, det lurer jeg på, matlysten er ikke der i det hele tatt og jeg har store problemer med å få i meg nok mat. Men vekten går ihvertfall rette vegen, men det er jo helt utrolig.
For 15 min siden:
Vekt 134.6
Fettprosent: 32.8
Muskelprosent: 24.5
Så uten å ha rørt på meg, og uten matlyst så raser kiloene vekk samtidig som jeg får høyere muskelprosent... Jeg klarer liksom ikke helt å forstå dette...
Men tilbake til spørsmålet, hvordan få litt større matlyst?? (Har ikke sjans på mer enn 1 1/2 måltid om dagen.)
Jeg har litt samme problemet når det gjelder matlyst.. er skikkelig matlei. Men får hvertfall spist 4-5 måltider daglig.
Det er nok trening som må til. Jeg gikk fra å ikke spise 1 (noenganger ingen) til 2-3, så til 4. Kan lønne seg å følge en forslagsplan som finnes i endal av lavkarbobøkene for uka, og heller spise flere små måltider. Etter et par uker vil du merke at kroppen vender seg til rytmen.
Hvis du spiser når du er sulten så er alt greit etter min mening. Hvis du ønsker å spise oftere så må du spise mindre porsjoner når du først spiser. Du går opp i muskelmasse fordi du får i deg nok protein på lavkarbo.
Forøvrig så er det naturlig at prosent muskelmasse går opp når fett% går ned.
Hei
og hjertelig
Gled deg over fravær av sult og gled deg over den fine vektnedgang. Husk kosttilskudd slik kroppen får det den trenger av vitaminer og mineraler. Ketolysekuren er ikke en fastekur, men man trenger ikke spise veldig mye for å gjennomføre kuren på en trygg måte, noen spiser bare to ganger daglig, andre fem.
Lykke til
Torkil :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.