< Tilbake til oversikten

Har du vært på Tonsåsen?

Denderlion sa for siden:

Jeg har fått godkjent ett opphold på Tonsåsen, og lurer på om noen her har erfaringer fra opphold der??

Denderlion.

Gerd sa for siden:

Hei.
Min svigermor har vært der, med kjempegode resultater, både i vekttap og bedring i almenntilstand. Hun var veldig fornøyd med oppholdet. Problemet etterpå var oppfølgingen, så det gikk ikke lenge før hun var tilbake i samme gamle spor. Det er som alltid egen viljestyrke som teller mest

Sprudle sa for siden:

Moren min har vært på Tonsåsen flere ganger, riktignok pga leddgikt, men hun er i hvert fall veldig fornøyd med opplegget og går som regel ned noen kg hver gang. Personalet er visstnok veldig hyggelige:) Var faktisk og besøkte henne da hun var der i fjor høst. Det ligger jo langt inni skauen med masse flott turterreng rett utenfor døra. Syns rommene holder en bra standard også - et ganske trivelig sted rett og slett. Det er også en pc med internett der, slik at du kan holde kontakten med oss her inne :) De har et treningsrom i kjelleren, men personlig syns jeg ikke det var noe å slå hæla i taket over. Helhetsinntrykket var i det hele veldig positivt. Jeg ville søkt meg dit selv, men er tydeligvis verken tung nok eller syk nok (hvilket jo er bra, men hadde det ikke vært en ide å satse på forebygging?... Med en overvekt på drøye 30 kg ligger man jo på en måte i faresonen).

P.S: SvampeBob ruuuuler! :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.