jeg har en eske med proteinpulver med vanlijesmak fra tech nutrition som består hovedsakelig av melkeprotein som har gått ut på dato..
men jeg skulle så gjerne ha brukt det til noe.. slik at jeg slipper å kaste alt.. noen tips... jeg kjøpte det for å ha det i smooties..det falt ikke i smak..
men kanjse jeg kunne bake noe av det???
Alt vispes til jevn røre i hurtigmixer, has i lav rund form med flat bunn, ha gjerne oppi ca. 30 gram med frosne bringebær (som fordeles rundt i røren)
2 min 20-30sek. Legg tallerk oppå, snu og du har noe som smaker som arme riddere på tallerkenen....
Jeg bruker proteinpulver i frokostblandngen min (som er Zone, Atkins, whatever helt avhengig av hvor mye kokos og olje du har oppi):
Proteinpulver
Havregryn jeg bruker bløtlagte hele, men de tørre går også fint)
Kokosfett
Udo/linfrø/hemp -olje
Kulturmelk av ettellerannet slag (jeg foretrekker Røros Tjukkmjølk)
Den skal være myk og litt rennende i midten, ellers blir den for tørr og seig på kantene. Mikro på full effekt. Har ikke prøvd å steke i panne med smør nei....
Stekt den for mye jeg da? eller på for høy effekt siden den var tørr, seig og gummiaktig ytterst og bare litt myk inni, men som sagt veldig god på smak.. tror jeg prøver å steke den i panne imorgen..
Jeg steiker pannekaka i panne, kall godt:D veit ikke hvordan den er i mikro, har ikke prøvd, for det frister ikke:p
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.