< Tilbake til oversikten

Ang ketolyse bakemiks

Hegspegs sa for siden:

Når jeg leser på ketolyse.no så står det en oppskrift der på knekkebrød.
Men da må jeg ha bakemiks. Får jeg bare kjøpt det der, eller finnes det i noen butikker:confused: ? Eller er det noe annet jeg kan ha i istedet? Det ser så godt ut å lage det knekkebrødet så vil gjerne prøve det...
Kan jeg spise det når jeg er i induksjoen? :p Eller bør jeg vente med det:confused:

stinasol sa for siden:

hei du får kjøpt det i noen butikker i arendal men ellers må du vel bestille ja...du kan helt sikkert bruke alt av bakemixer,atkins,soyamel.protein osv osv... :)

Lemen sa for siden:

Induksjon er første (litt strenge) fasen på Atkins, og der skal du ikke spise brød eller knekkebrød. (Men, det er lov med en fiberrik pr. dag). Og siden du skal følge ketolyse, så er det ok å lage brød/ knekkebrød etter oppskriftene i boken.

Du trenger ikke gå gjennom induksjonsfasen når du skal gå på ketolyse, men induksjonen gir en god start på lavkarbo for å venne kroppen av med kunstig søtstoff, raske karber osv.

Om du bytter ut bakemiksen med noe annet, så vil selvfølgelig karbeinnholdet endre seg noe.

Gamla sa for siden:

Velkommen Hegspegens!
Du har valgt en kjempeflott kur, men har du lest boken?:confused:
Det er veldig viktig for å lykkes med kuren.;)
Som Lemen alt har skrevet, er induksjonen en av fasene i Atkins. Du bør sette deg godt inn i den teorien du velger og følge den.;)
Skal du følge Ketolysekuren kan det også være lurt å gå inn igjen på www.ketolyse.no Der vil du se at du finner en nettbutikk som selger alle ketolysevarene , et forum med bl.a. mange gode oppskrifter, en liste over forhandlere rundt om i landet og mye mer.;)
Lykke til.:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.