< Tilbake til oversikten

Frostanfall

Nynne sa for siden:

Heisann. Jeg er ny her, og kaller meg Nynne. :p

Jeg er ganske smellfeit for å si det beskjedent, :o men håper at dette er noe som faktisk kan virke for meg. Har, for ikke å legge lista for høyt, noe som igjen gjør at jeg gir opp om en uke, bestemt meg for lavkarbo fremfor nullkarbo.
Nå ligger jeg på ca 40 gram karbo pr dag (veier pr nå 122 kg). Jeg har ikke merket noe til trøtthet og slapphet, men jeg får tidvis noen skikkelige frostanfall. Sitter og fryser og klaprer med tennene i 5-10 minutter. Går over når jeg tar meg en kopp te/ kaffe.

Så- er disse frostanfallene noe kjent i forbindelse med lavkarbo? Eller er jeg rett og slett syk og må gå til lege?

Takker for evt. svar jeg måtte få. Jeg syns det virker veldig veldig ålreit her inne og blir imponert over hvor mye de forskjellige kan.

Jo- en ting til. jeg ser at noen av dere har vektmålere hvor dere tydeligvis kan endre vekten på etterhvert som dere går ned. Hvordan kan jeg få en sånn? Tusen takk for hjelpen

Photobscura sa for siden:

Du kan trykke på linken på min sånn målegreie, så kommer du inn på tickerfactory, og tar det derfra.:)
Når du er ferdig, så kopierer du bb-koden, og limer inn i din egen signatur!

Snikende Saccosekk sa for siden:

Ulempen med tickerfactory (jeg testet den først) er at det ikke gikk å redigere URLen etterpå for å endre på vekten din, men jeg måtte gå igjennom wizarden en gang til for å lage en ny ticker. Det blir fort slitsomt så jeg endte opp med fatchicks eller hva den heter som jeg kan redigere ved behov. :-)

Charmtassen sa for siden:

De har rettet opp dette nå, og det fungerer helt utmerket :)

Charmtassen sa for siden:

Men kanskje jeg skal si noe om frostanfallene dine også, Nynne;)
Jeg opplevde noe lignende helt i starten, men det var ikke mange dagene før kroppen hadde vent seg til lavkarbo - og nå har jeg en god varme i kroppen nesten hele tida.
Så gi det litt tid - så skal du se varmen brer seg :)

kjøttklumpen sa for siden:

Merket også noe lignende i starten. Litt ekkel følelse. Som dagen før en influensa slår til. Gikk bare under dyna og tok en liten lur så var jeg god som ny.

Har ikke merket noe sånt i det siste.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.