Kanutten sa for siden:
Mye fett gir slanke barn
Konkelimonke sa for siden:
Hmm... Syns det er litt rart eg... Har ei lita jente på 1 1/2 år no, og ho er heilt normalvektig. Men eg har tenkt tanken på korleis mitt og gubben sitt nye kosthald vil påverka ho. Så viss eg no skal stola på det som står i denne artikkelen, skal eg altså ikkje tenkja noko på det? Berre tenkja som så at det er bra for ho?
Okei... Ho er ikkje så glad i fisk enno då, men middagane me har hatt til no går ned på høgkant!
Photobscura sa for siden:
Arg, jeg hater når de bruker sånne bilder ut av sammenheng.
"Mye fett gir slanke barn", og så er det en kid som sitter og spiser pommes frittes med ketchup??
Nå er ikke jeg en av de som bare leser overskrifter, og ser på bildet, men jeg vet at det er nok av dem som gjør det. Og da blir det helt tullete med et sånt bilde, som ikke har noen sammenheng med tekstens innhold.
Ole Brumm sa for siden:
Den ungen på bildet burde jo spist fisk da,
en fet fisk som makrel, laks eller lignende.
Det er mye omega 3 i pommes frittes. :dåne:
Konkelimonke sa for siden:
Hehe! Det var faktisk det fyrste som slo meg òg då eg opna artikkelen, men eg valde å ignorera det for eg veit betre enn at jenta må skal få knaska på pommes heile dagen, berre fordi det er liksom bra med feitt... Ikkje den typen feitt, og ikkje i kombinasjon med potet heller...
Hehe!
Nei, det viser berre at den som laga til artikkelen, ikkje heilt har peiling! :p
Iset sa for siden:
Bildet var jo horribelt, men jeg irriterer meg også over at det ALLTID er snakk om kun umettet fett! Jeg gleder meg til den dagen METTET fett blir fullstendig friskmeldt! GRRRR.
Solan sa for siden:
Og så var det ketsjupen, da. Sukker!
Men se det positive i det: Når de fleste følger dagens regime blir det færre å dele pensjonspotten på.
Photobscura sa for siden:
Hahahahaa... Den var litt brutal, Solan.