< Tilbake til oversikten

yoghurt

SuperNate sa for siden:

Er det forbudt det da..? Med Lindbergmüsli? Helt fersk med lavkarbo.. :(

Huldr sa for siden:

Det kommer helt an på hva slags filosofi du velger, det ... Det er ikke sånn at lavkarbo er lavkarbo skjønner du ... :)

Velkommen hit, søk i forumet så finner du massevis av info! Velg en filosofi, og still gjerne spørsmål ut fra det - da blir det lettere å svare :)

Fedonisten sa for siden:

Nei, det er ikke forbudt. Men det er viktig hva slags type yoghurt du velger, fordi det er sukker i de fleste. Yoplait 0,1 % og Yoplait dobbel 0 har ikke sukker i seg, og er de eneste som blir anbefalt på kursene til Lindberg.

Men det er som Frøy sier; lavkarbo er ikke lavkarbo, og jeg vil anbefale deg å finne ut hvilken filosofi du ønsker å følge. (Og som du har tro på at du kan følge - VARIG) En litt-forskjellig-filosofi er lett å følge, og lett å mislykkes på også ;)

Lykke til da!

Carisma sa for siden:

Også har man en tendens til å ende opp med de "feile" tingene fra hver filosofi, dvs de som ikke passer sammen.... LavGI matvarene fra fedonkuren sammen med de fettrike fra skaldeman f.eks....

Been there osv... :D

Photobscura sa for siden:

Jeg kjenner meg igjen i dette, for de som har fulgt meg så har jeg vel vist fram til en sikkert bra, men lett blanding av lavkarbo generelt.
Imidlertid har jeg bestemt meg for at jeg bare har forberedt kroppen på en skjebne, som jeg nå forstår er Atkins.
:)
Men det er jo greit å begynne med de grunnleggende innstillingene, du har jo kommet langt bare ved å i det hele tatt velge lavkarbo, og å komme hit!
Så er det jo alt lettere å plukke ut det som passer til vektnedgangen din, og det du faktisk kan leve med.

Når det gjelder yoghurt så er jeg kjapp på han; anbefaler tyrkisk yoghurt fra innvandrersjapper på det aller varmeste. Ikke tilsatt sukker, mer velsmakende enn tines naturell, og veldig billig!
Så kan du jo smaksette med bær, bittelitt søtning, cottage cheese, lage dressing eller tzatziki av det, eller hva du nå måtte ønske.:)

Carisma sa for siden:

Og konsistensen er fantastisk mye bedre enn andre naturell youghurter.

Hyper sa for siden:

Noe merke på denne tyrkiske youghurten?.....

Carisma sa for siden:

Har bare funnet en type, selv om det sikkert finnes flere... den er i blå og grønn 1l bøtte... koster mellom 29 og 40 kr, etter hvor man kjøper den.

Photobscura sa for siden:

Dette er de to jeg stort sett har funnet på de fleste innvandrersjapper. Vet jo ikke hvordan markedet er i Bergen, men. Ikke noen voldsomme forkskjeller, kan jeg forestille meg.

Nem nam i alle fall!
Synes den gul/blåe er best!

Hyper sa for siden:

Og det er ikke sukker i?
Karbeinnholdet da?

Carisma sa for siden:

Bare funnet den blå/grønne jeg, hvor har du kjøpt den gul/blåe?

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.