Sondre sa for siden:
Tenkte det var på tide å opprette en egen tråd for de av oss som interesserer oss for helseprogrammet som Ray og Terry har skrevet i boken, Fantastic Voyage.
Jeg kommer herved opp med en ny forkortelse: RTLP (Ray & Terry's Longevity Program).
RTLP er en lav-karbo diett som mye annet på dette forumet. RTLP har som mål å optimalisere det menneskelige potensialet og utnytte teknologien og ressursene som er tilgjengelig for å forbedre seg selv nå og inn i fremtiden.
Det er utrolig mye bra kunnskap som har blitt samlet i boken og jeg anbefaler den på det varmeste til alle som er interessert i å leve et bedre liv. Jeg fikk boken i julegave og allerede andre juledag (etter å ha lest noen sider) så bestemte jeg meg for å gjøre livslange endringer og prøve å følge prinsippene fra boken.
Forhåpentligvis vil jeg (og kanskje andre) fylle denne tråden videre med mer informasjon om programmet.
Jeg har personlig fulgt dette programmet i 2 år og har aldri følt meg bedre enn jeg gjør akkurat nå.
Dere kan følge min personlige fremgang i Sondres dagbok.
Ray Kurzweil
Tenkte jeg skulle introdusere dere til en av forfatterene av boken. Hvis dere enda ikke vet hvem Ray Kurzweil er, så er det virkelig på tide. Har en en kjent oppfinner, dataforsker og fremtidsvisjonær. Han har vunnet mange priser (Lemelson-MIT, National Medial of Technology Award), skrevet mange bøker (Age of Intelligent Machines, The Age of Spiritual Machines, The Singularity is Near) og hatt publikasjoner i mange blader, alt fra Wired til Time Magazine.
En rask oppsummering av innholdet i boken ligger ute på hjemmesiden til boken: www.fantastic-voyage.net/ShortGuidehtml.htm
Gjerne kom med spørsmål så skal jeg prøve å svare etter beste evne. Jeg ønsker å komme i kontakt med andre som kan litt om programmet så vi kan utveksle erfaringer, kunnskap, m.m..