< Tilbake til oversikten

Ketose-stopp!

Sissi sa for siden:

Lagde meg smootie i går, med litt yoghurt, bær og egg.. Hadde utrolig vondt i hodet, tok meg 2 paracet, noe jeg også gjorde på søndag..

Så i dag så tenkte jeg at jeg skulle sjekke om jeg var i ketose ennå, men det var jeg ikke..

Er det noen som vet om noe av dette kan ha påvirket ketosen??

Hilsen Meg

stinasol sa for siden:

Hei det er jo sukker i youghurt da men for sikkerhets skyld så mål i kveld,for det utslaget på de stixene variere fra sekund til sekund etter min mening...

mofe sa for siden:

Veide du bærene og alt da...? Bær er jo ganske så søte, mener jeg.

Photobscura sa for siden:

Det avhenger vel av hvilken yoghurt du spiste. Jeg har mast mye om det her rundt på forumet, men den beste über alles er tyrkisk yoghurt som du får kjøpt fra innvandrersjapper. Ikke mer (kanskje til og med mindre) karber enn i naturellyoghurten du får kjøpt i vanlige matvarehandler. Og MYYYYE bedre på smak!
Et litersspann koster drøye tretti kroner.

Ellers lykke til med å komme i ketose igjen:)

Sissi sa for siden:

Takk for alle svar :p

Jeg målte opp bærene og brukte Tine yoghurt med 20% mindre sukker.. Hmm.. Kan ta å måle igjen etterpå å se, for synes d er rart at jeg fikk utslag så fort, eller om det kansje er paracet?? Leste et sted at d ikke var bra..

Hilsen Meg

stinasol sa for siden:

men youghurten til tine er det jo mye sukker i selv om de har 20%mindre...jeg bruker yoplait med 0% sukker ...

Kanutten sa for siden:

Har ikkeno å lage smoothies i bortsett fra et gammelt risteglass fra pulverkurtiden :p

Kan man lage smoothies i en sånn en eller blir det bare æsj???

Kanutten sa for siden:

Har jo stavmikser!!! Den kan vel brukes??? Ikke vispedelen da, bare kuttedelen..... Kutter råe egg.... nei det funker kanskje ikke.....:eek:

Nille sa for siden:

Jeg bruker den lille hakkedingsen - det funker perfekt !

Fridolina sa for siden:

Bruker også vanlig stave mikser.. funker helt fint!!:p

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.