Ja, då var eg slengt meg på lavkarbo!!!
Men det er ein del småting eg kanskje håpte de kan hjelpa meg med...
Kan eg eta Gräddost? Det er 0karb i 100g (eg tel 1 karb)...
Kva med Creme Fraishe?
Helst ekte rømme enn lettrømme?
Vanleg kokt skinke... Det er jo sukker i den...?
Alt krydder må vera utan sukker, ikkje sant? Så tacokrydder og dip er ikkje lenger lov...? sukk
Baconsvor? Slik "snop" veit du... Det kan eg eta som snæks om kvelden? (telja ein karb per pose på 45g kanskje...)
Eg har Atkins sine bøker, men eg syns ikkje den er tilrettelagd for det norske utvalet... kanskje berre meg, men! Hehe! Og så har eg bestilt Ketolyseboka, samt noko vitaminer og mineraler. Men fram til den boka kjem, må eg ta ting på gefühlen... Hehe!
Ja, då var eg slengt meg på lavkarbo!!!
Men det er ein del småting eg kanskje håpte de kan hjelpa meg med...
Kan eg eta Gräddost? Det er 0karb i 100g (eg tel 1 karb)...Ja
Kva med Creme Fraishe?Ja (men tell kabsen)
Helst ekte rømme enn lettrømme?Ja (mindre karbs i vanlig rømme)
Vanleg kokt skinke... Det er jo sukker i den...?( hvor mye karbs står det på pakken?)
Alt krydder må vera utan sukker, ikkje sant? Så tacokrydder og dip er ikkje lenger lov...? sukk(Se på de tacokrydderne i boks,trur de inneholder mindre karbs)
Baconsvor? Slik "snop" veit du... Det kan eg eta som snæks om kvelden? (telja ein karb per pose på 45g kanskje...)
Ja,men les på posen..Det finns noen merken som inneholder karbs
Eg har Atkins sine bøker, men eg syns ikkje den er tilrettelagd for det norske utvalet... kanskje berre meg, men! Hehe! Og så har eg bestilt Ketolyseboka, samt noko vitaminer og mineraler. Men fram til den boka kjem, må eg ta ting på gefühlen... Hehe!
Vel, eg kjem innom viss det er meir eg lurer på!
Klem frå nybegynnaren Konkelimonke
Ketolyse boken er super bra!
[color=#ff0000][/color]
Lykke til:)
Så då skal eg fortæra ein liten pose med baconsvor...mmm....
Gler meg veldig til Ketolyseboka kjem, for då har eg noko konkret å forhalda meg til, istadenfor å ta alt på slump (les: slik eg mekkar det saman sjølv...)
Det viktigaste er att du leser på forpakkningene..Har gjort det feilet mange ganger.. Mye variasjon bland produsentene..
[color=red][/color]
Ett annet tips er å lese i journalene va andre på ketolyse/ atkins spiser..
(de på lindberg spiser oftest flere karbs)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.