Jeg lurer litt på hva dere tenker om coleslaw som tilbehør til f.eks kjøttretter? Den består jo hovedsaklig av gulrot og kål. Gulrot er jo fy-fy, men det er vel kokt? Mener å ha hørt at den ikke er ille når den er rå. Og det er den jo her. Kål er vel sånn midt på treet GI-messig?
Ellers blander jeg litt kesam og litt fløte, fortrinnsvis matfløte, og det vil jeg tro er greit nok. Men det er det med disse grønnskaene da....
Endelig svar! :D Hadde gitt opp denne jeg.
Ja, har modifisert min litt så jeg stort sett har kål og litt vårløk. Og bittelitt gulrot for fargens skyld.... :rolleyes:
Ja, merkelig det der, hvorfor må de lage kålhuene så helsikes store?? Må jo nesten ha en egen bærepose bare til det! Untatt den dagen man skal lage fårikål og trenger mye, da er de på størrelse med en litt stor rosenkål liksom... :rolleyes:
Tror jeg brukte mye energi på å stå og vurdere om jeg skulle bruke mine siste krefter på å løfte opp et 100 kg kålhode ja... Og de er alltid helt der nede på gulvet, som medisinballer ;)
Kanskje det er ernæringsrådet som driver og innfører snikmosjon? :eek: :D
Ting er alltid enten på gulvet, eller så høyt oppe at du akkurat mister det i ditt eget eller nabens hode....
Å ja! Kan de ikke plassere kålhodene i sånn 2 m høyde, da hadde det vært gøy å gå på butikken og henge i grønnsaksavdelingen for å se på kålhue-ulykker dunkdunkdunkihodet
:syklubb:
Jeg får ikke luft i magen så lenge jeg holder meg unna karbohydrater.
Smaker ikke kål.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.