< Tilbake til oversikten

Dressing til salaten?

cathrine sa for siden:

Kan man spise "vanlig" dressing på salaten, som Partydressing e.l? Eller må jeg lage en selv? Det er vel sukker i de ferdige? Noen som har ett godt tips til ei som liker "fete" dressinger?

stinasol sa for siden:

Heisann,noen vil nok holde seg helt unna dressinger og heller lage selv,jeg har spist vanlig dressing hele tiden men har nettop funnet 2 dressinger på rimi (merket er matmesteren) i hamburger dressingen er det 3,4 karber pr 100 g og i hvitløk dressingen er det 0,7 pr 100 g i tillegg er disse desidert de beste dressingene jeg har smakt :) det er sukker i alle "ferdig dressingene men i disse er det ivertfall minimalt....

Hyper sa for siden:

0,7 var jo veldig lite..Jeg ELSKER hvitløk..
Men jeg bruker vanligvis seterrømme med presset hvitløk oppi..Snadder!!:)
(Jeg elsker forsåvidt rømme også jeg....)

stinasol sa for siden:

jepp,me 2 mmm digg e`di digg:D

BrideToBe sa for siden:

Jeg har ikke funnet en dressing i butikk jeg liker, så jeg lager dressinger selv :) Her er to av dem:

1. 1 boks seterrømme, 1 tube sitronmajones, litt purre i ringer, litt agurk i strimler. Frisk og nydelig dressing som passer til det meste.

2. Like deler setterrømme og ekte majones blandes. Ha i hvitløk og gressløk etter ønske.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.