ann74 sa for siden:
hei..
Prøver meg på ketolysekuren. Jeg er ikke så flink til å drikke vann, hvordan er det å bruke fun light saft?..syns det er lettere å få i meg mye væske da..
ann74 sa for siden:
hei..
Prøver meg på ketolysekuren. Jeg er ikke så flink til å drikke vann, hvordan er det å bruke fun light saft?..syns det er lettere å få i meg mye væske da..
mofe sa for siden:
Noen opplever at vektnedgangen stopper når de bruker kunstige søtningsstoffer, andre ikke. Så du må nesten prøve deg frem. Men husk på å drikke vann allikevel! :)
Nille sa for siden:
Som mofe sier, vann er best !
men på Ketolysekuren kan du også drikke mineralvann uten sukker, så som farris. Men sjekk karbene. Det du uansett bør passe på å ikke drikke for mye er av er kunstig søtet brus/saft. Det er kjent for å hemme vekttap - hos veldig mange faktisk. Du skal drikke minst 2 liter vann/mineralvann pr dag. Det er for mye Fun Light !
ann74 sa for siden:
takk for svar..kutter safta idag og pøser på med vann isteden:)
Torkil sa for siden:
Hei
En annen god grunn til å drikke vann fremfor kunstig søtet saft er at det går fortere å venne seg til mat og drikke uten sukker. Etter noen uker blir det en ny vane som gjør det lettere å stabilisere vekten etter man er ferdig med ketolysekuren.
Vennlig Hilsen
Torkil :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.