snupperella sa for siden:
Hei.
Lurte på en ting.
Jeg skal operere og skal ha narkose, noen som vet om det er noe problem å være i ketose??:o
Hei.
Lurte på en ting.
Jeg skal operere og skal ha narkose, noen som vet om det er noe problem å være i ketose??:o
Nille sa for siden:
Du bør øke litt på karbene, dvs. komm ut av ketose (dvs det andre kaller å spise "normalt") ca. 3-4 dager før du skal opereres. En operasjon er en stresssituasjon for kroppen og det samme er sårheling. Spis lite stivelse, men frukt og grønnsaker etter operasjonen og etter en ukestid kan du starte på lavkarbo på nytt.
[color=#800080][/color]
Torkil sier:
[color=#800080][/color]
Mente jeg hadde lest det et sted noe sånt ja. Uff, da er jeg i dilemma. Vil og skal ha av 10-15 kg til midt i april og det i seg selv virker ganske umulig, og hvis jeg skal ut av ketose igjen når jeg nettopp er i gang etter jula så går det iallefall ikke. tror operasjon får vente.
BiggestLooser sa for siden:
Det kommer an på hva slags operasjon det er snakk om. Er det en nødvendig operasjon som du har venta lenge på eller er det noe som kan vente. Du blir plassert helt på bunnen av ventelista igjen. Dessuten vil du fort komme i ketose igjen etter operasjonen. Men det er ditt valg og vurdering.
Neida, ingen viktig operasjon, åreknute bare, var ikke ventetid engang så det går så greit atte.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.