I perioder har jeg veldig mye syke drømmer! Som regel veldig mye negative ting, men ikke marereitt. I tillegg er de fulle av stress, jeg våkner med hjertebank og dårlig følelse. Jeg har trodd at det har vært i perioder hvor det har skjedd mye ellers i livet, og derfor har vært stressrelatert, men i nå etter jul har jeg begynt å lure på om de kan ha andre årsaker. I jula var jeg nemlig veldig lite restriktiv i forhold til karber og sukker, og da tok drømmene helt av igjen. Så nå lurer jeg rett og slett på om det er sukkeret som får hodet og underbevisstheten til å gå helt i spinn? Noen andre som har erfaring med det?
Drømmene sier jo fra om mye, og jeg hadde selv en drøm i sommer om en ovn som ikke kunne brenne fordi det rett og slett lå for mye brensel oppå og trykket ned. Det var da jeg la om til et kosthold med mer fett og mindre karbs. Ellers, finn ut om drømmer her:
Jeg husker stort sett bare de mest intense tingene, enten de er intenst stressende (f.eks bli jaget av en hest rundt og rundt et hus... :rolleyes: for så å plutseligynne å jage hesten i stedet for at den jager meg :confused: ), intenst syke (små mennesker som bor i jordhytter i hagen og kommer inni huset om natta :eek: ) eller bare intense (drømme om feriereiser f.eks :) )
Men de aller fleste gangene bare vet jeg at jeg har drømt uten å klare å holde tak i innholdet, bare følelsen av enten stress, sorg, redsel eller hva som helst drømmen fikk meg til å føle.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.