ramones sa for siden:
Lurer på om det er noen her som kan fortelle meg litt om ketolysekuren? Jeg er helt ny, og vil gjerne vite hvilken mat man kan spise når man går på den kuren.. Er det strengt forbudt med karbohydrater uansett?
ramones sa for siden:
Lurer på om det er noen her som kan fortelle meg litt om ketolysekuren? Jeg er helt ny, og vil gjerne vite hvilken mat man kan spise når man går på den kuren.. Er det strengt forbudt med karbohydrater uansett?
Goggen sa for siden:
Her finner du det meste:
[url]www.ketolyse.no[/url]
Gamla sa for siden:
... ja, og i boken Slank med Ketolysekuren.
Les hele boken skikkelig før du begynner! Følg den så får du mest glede og gode resultater av kuren!;)
PS.: Nei, det er absolutt ikke strengt forbudt med karbohydrater! Du skal ha ca.15 g daglig,- hovedsaklig iform av salater og grønnsaker.
Lykke til med en kjempeflott kur Ramones!:)
ramones sa for siden:
Jeg har nå leita litt rundt på internett for å finne ut mer. Jeg har ikke vist om at man må kjøpe spesielle vitaminer og stix til denne kuren.. Hvor kjøper man det?
Gamla sa for siden:
Alt kan kjøpes på
www.ketolyse.no/index.php?side=produkter
I tillegg har flere butikker utsalg av varene. Disse forhandlerne finner du på
www.ketolyse.no/?group=1443&subgroup=&art=2017
PS.:Ser nå at du har bare 8 kg å ta av,- kanskje du heller burde vurdere en enklere kur? Lindberg el.likn.?
Fridolina sa for siden:
Du MÅ ikke kjøpe dette!! Ketolye tablettene er kjempe bra å spise,men du kan kjøpe vitaminer på helsokost også. stixen er til for å sjekke om du er i ketose,og lignende stix finns på apoteket.
[color=red][/color]
Men det er ju alltid lettere å kjøpe allt på en gang,og det er bra pris på ketolyse.no..:)
[color=red][/color]
ramones sa for siden:
8 kg er bare et delmål. Trenger nok å ta av mye mer enn det ;)
Gamla sa for siden:
OK,- da kan du bare glede deg til å starte en flott kur!:D
Lykke til!:)
Torkil sa for siden:
Hei
Jeg kan bare si meg enig i at du bør lese hele boken ( kanskje ikke oppskriftene) før du starter på kuren.
Det hele blir ikke så dyrt.
Torkil ;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.