< Tilbake til oversikten

Engelsk nettbutikk, lav karbo

Ninja sa for siden:

www.lowcarbshopping.co.uk/default.asp

Kom over denne nettsiden. Har ikke sett så nøye på den enda, men det var masse produkter som jeg ikke har sett før! Noen som vet om noe av det er for godt til å være sant? Hehehe..
Noen som har erfaringer om å bestille derifra?:)

Aline sa for siden:

Hvilken nettside? :)

Aline sa for siden:

Kan være lurt å være forsiktig med søtstoff :) Noen går ikke ned i vekt med dem og mange får vondt i magen :)

Men litt innimellom går greit for de fleste.

Sjekk nøye hva som står om karbo på produktene før du kjøper og sjekk at det er sukkerfritt :)

stinasol sa for siden:

Hei,tror nok at du trygt kan stole på denne siden,flere av varene har jeg brukt selv:) prøv deg frem med hvor mye du tåler av søtstoff..selv har jeg ingen problemer med vekt tapet når jeg spiser maltitol(cavalier ,de bron osv er søtet med dette)...

LilleVille sa for siden:

De hadde noen litt spennende ostesnacks da, uten søtstoff.. og noe type baconcrisp med forskjellige smaker.. Og Crackerbread, med 1 g karb pr skive..

Bestilte for litt under 200 kr jeg nå, teste ut.. Skal prøve å huske å legge inn erfaringen her :)

Ninja sa for siden:

Så flott:D

Tror jeg skal bestille litt varer i morgen.

Nille sa for siden:

Viva Low Carb er amerikansk, sant ? Har du sjekket fraktkostnader og toll ? Når vi bestilte fra Atkins i USA var somregel frakt og toll mer enn original kost på varene. Flott om du deler erfaringene dine med oss !

LilleVille sa for siden:

Denne gangen bestilte jeg fra lowcarbshopping.co.uk, får se hvordan det funker, og om det er noe godt.. :)

Frakten ble på 6 pund, syntes ikke det var så ille. Bestilte for under 200 kr da, så det bør ikke bli moms. Sto at det kom på 1-3 dager, og at man måtte være hjemme for å signere eller avtale med naboen, så da sender de kanskje med DHL eller noe sånt? Da kommer det ihvertfall fort!

Jeg har bestilt fra diabeticfriendly i USA et par ganger også, og så lenge man holder seg under 200 kr er det ikke så dyrt egentlig. Ikke at det er så fantastisk mye bedre og billigere varer og sånt i utlandet, men noen ganger blir man så lei, og det er litt "spennende" med noe nytt... Og så liker jeg å shoppe! :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.