< Tilbake til oversikten

Drikke urin?

Summer sa for siden:

Noen som føler seg kallet? :cool:

www.dagbladet.no/dinside/2006/12/31/487475.html

Nille sa for siden:

Jeg har lest om dette tidligere, og jeg tror mer på dette:

Og for de på ketose er det iallefall ikke lurt....

Georgine sa for siden:

Ehhhh.. nei takk :eek: :eek: :eek:

Dante sa for siden:

Huff nei, så tørst er jeg ikke

Gamla sa for siden:

Nei, uff,-det kunne jeg slett ikke tenke meg!:eek: :eek: :eek:
Urinen er jo i utgangspunktet helt ren, så egentlig er det ikke så galt, men likevel! Før laboratorieprøvene var "oppfunnet" var det bl.a. ikke uvanlig å smake på urinen til en pasient for å kontrollere om han hadde sukkersyke. Det var jo i tillegg en annens urin!! Grøss og gru!:eek: :eek: :eek:

guro sa for siden:

Er ikke urin avfall da ... vekksorterte saker som kroppen ikke vil ha eller trenger? Mest nyttig som gjødsel?

Gamla sa for siden:

Jo, urin er et avfallstoff som bl.a. inneholder mineraler og væske kroppen ikke kan nyttiggjøre seg. Ny urinen (fra en frisk person) inneholder lite bakterier, men etter en stund i luft vil bakteriene formere seg.
Helt enig med deg Guro, den passer best til gjødsel eller bokstavlig talt å la den gå rett i dass! :D

jeef-micro sa for siden:

Det er sikkert ikke farlig, men høres litt ugg ut spør du meg...

Gir sa for siden:

Æææsj...
"Velkommen i kaffebesøk. Vil du ha litt urin til kaken din?"

guro sa for siden:

Urin-besøk bli det vel da.;)

tir na nog sa for siden:

Har ikke drukket det men sett folk drikke sin egen urin - :eek: ..kun den mornings tiss. Det var i India og, jo de vasket seg selv med det. Godt mot alt, mente de - til og med HIV. Teorien som jeg ble fortalt er basert rundt .. "anti-bodies re-introduced into the body, setting up resistance & strengthening the immune system" Tro ikke det virker med andre sin..!

Sett dette praksis og med den "Jackass" team - Men det var oppkast med en gang....:veitikke:

Nice weather today though...!!:o

donjuanwannabe sa for siden:

Nei takk! Det er jo å drikke sitt eget avfall. Det er vel en grunn til at det kommer ut, det skal vel ikke inn igjen??! :)

Personer som mener dette er bra, holder jeg meg laaaangt unna.... De er fanatikere som ikke kan bli sunne nok, tenker sunnhet hele dagen og spiser bare gress (nesten) og ser hele tiden etter flere muligheter til å bli enda sunnere, og sunnere..... Mener jeg da.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.