< Tilbake til oversikten

Kveldens meny og planer?

Summer sa for siden:

I år skal vi ha et vennepar som er foreldrene til bestevenninnen til poden på middagsbesøk. Vi skal ha pinnekjøtt med kålrotstappe og julepølser til ungene.Etterpå skal vi opp til dem og være der resten av kvelden for de bor mye bedre til for å se raketter (vi har god utsikt, men gatelys, men de bor på en gammel gård hvor vi kan få det helt mørkt og løpe rundt med lommelykt og sånn. Kjempegøy for ungene).

Godt nytt år allesammen! (Eller, det heter vel takk for det gamle nå. :p)

Anne sa for siden:

Høres ut som det kan bli en hyggelig avslutning på det gamle året, Lise...og en fin måte å ønske det nye velkommen med litt stjerneskudd...:)

Vi skal være hjemme. Spise kalvestek, se litt på nyttårskavalkaden og tusle en tur ut å se på fyrverkeriet...som vi pleier:p

For egen del skal jeg også "mimre" litt og legge noen planer for 2007:p

Takk for det året som har gått, Lise....Nyt kvelden:klem:

stinasol sa for siden:

i dag skal meg,min kjære og vår lille datter spise middag hos tess m mann og barn,da blir det pinnekjøtt poteter og kålerabi m riskrem til desert..mmm..:rolleyes: etter ungene er lagt blir det vel litt alkohol(typen er avhold)og så håper jeg vi får sett noen flotte raketter:D gleder meg masse;) ønsker alle her inne et riktig godt nytt år:)

guro sa for siden:

Vi skal til min bror for første gang, så jeg vet ikke egentlig hva planene er. Men det gjør ikke noe. Vi stiller med stjerneskudd og jordbærjuice til nyttårsskålen.

Takk for det gamle! Forvent mirakler neste år! ;)

Nille sa for siden:

Stille og rolig bare oss to. Vi var innvitert til høyfjellsnyttår med et vennepar, og til sambo´s søster. Men siden jeg skal på jobb i morgen tidlig blir det amputert feiring uansett. Vi bor rett ved siden av et av byens "oppskytingsområder" og har flott utsikt til rakettene.

I kveld blir det kyllingfilet i kremet karri saus (med creme fraiche) og dampa brokkoli. Ikke dessert, ikke vin. Kroppen min vil ikke sier den. Og da hører jeg etter (har jeg lært).

Takk for det gamle alle sammen. - og godt nytt ! :D

Georgine sa for siden:

Er hos söster og skal feire her med 5 unger :) Ingen av oss er veldig begeistret for fyrverkeri, men litt har vi nå kjöpt og skal brenne av. Sånne bakkegreier...

Ungene får hjemmelaget pizza og vi voksne skal ha gryterett.. Litt lei julemat og da er det godt med noe helt annet :D

Mila sa for siden:

Blir visst ribbe hos foreldrene til kjæresten :) koselig det, så blir det ellers ganske rolig, verken jeg eller kjæresten har noe lyst til å drikke, så da blir vi edrue, :) passer meg fint :)

Nena sa for siden:

Kalkun med kokte grønnsaker, waldorfsalat og saus til middag, fruktsalat til dessert, vann til meg som er sjåfør - skal feire hos svoger og svigerinne. Et lite glass når jeg kommer hjem kanskje ;) ? Forsyner meg av det som passer, det som ikke er helt lavkarbo blir det bare en liten smaksprøve av!

Aline sa for siden:

Jeg er hos en venninne og skal ha kalkunfilet med bacon, fløtegratinerte poteter og grønnsaker og saus :)

LilleVille sa for siden:

Her blir det stille og rolig. Vi har gitt opp å "krampefeste" på nyttårsaften, så vi bare slapper av hjemme i dag. I tillegg er jeg syk, skikkelig tett i brystet, så jeg hadde ikke orka noe allikevel. Maten smaker ikke noe engang, så jeg vet ikke helt hva vi skal spise.. Kanskje vi bestiller en pizza.
Har kjøpt litt raketter da, synes det er litt morsomt jeg. Så vi skal ut en tur ved midnatt. Ellers holder jeg meg rolig i dag!

Godt nytt år, og frisk start på nyåret til alle med "juleferie" :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.