Jeg føler meg mett hele dagen nå... God og mett også! Er dette riktig da?
Skal man kunne være mett når man skal slanke seg med lavkarbo? Eller er det jeg som gjør dette feil?
Har vel spist et par ekstra små måltider (røyket laks og egg) bare fordi jeg har lysst på sukker.....
Blir tilsammen 5 måltider i dag..
En annen ting, er at jeg føler meg litt "tung" og energiløs...? Er vel kanskje fordi jeg nå ikke er "høy" på sjokkis og karbo!?
Dette er min 2 dag på veien til et bedre liv...
Det er helt riktig at du skal føle deg god og mett på lavkarbo, det å være sulten er jo pyton ;)
Du vil oppleve det å være energiløs, sliten og kan få litt hodepine i begynnelsen, men det vil gå over. Drikk masse vann og hold ut så blir alt veldig mye bedre om kort tid.
Ser du er på forsøksstadiet. Det du opplever er normalt, men se litt på de ulike filosofiene og se om det er en som passer for deg eller som du kan tenke deg å prøve. Ganske greit å ha "regler" å forholde seg til
Jeg ser at du Nille har slanket deg ved hjelp av Atkins og jeg tror det er dette jeg også vil forsøke.
Mamma har gjort det (i samråd med lege og en noe spesialtilpasset diett for henne) og hun sier jeg skal få en bok (når jeg kommer dit om 3 uker ca).
Disse dagene har jeg spist matvarer som jeg fant på en liste her på forumet. Mat som man skulle spise de første 14 dagene etter som jeg kunne forstå?
Tar i mot all tips og veiledning jeg kan få!! :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.