< Tilbake til oversikten

Atkins-bok

ramones sa for siden:

Jeg ser på atkins-bøker på bokkilden.no. Jeg syns det er så utrolig mange :eek: Jeg kommer jo aldri til å finne ut hvilke av de jeg skal kjøpe.. Noen som vet hvilken jeg burde kjøpe? :confused:
[font=Georgia][/font]
Takk for svar :)

Lemen sa for siden:

Jeg har lest her på lavkarbo at den beste boken er den Engelske versjonen av Dr. Atkins new diet revolution (DANDR) fordi den norske versjonen ikke er godt nok oppdatert. Viss du søker her inne, så har Nille skrevet det i flere tråder. ;)

www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=124631&rom=MP

Nille sa for siden:

Om du leser engelsk, er denne absolutt den beste utgaven. Den er den nyeste og mest oppdaterte utgaven. Den er orange.

www.bokkilden.no/SamboWeb/servlet/VisBildeServlet?produktId=124631&width=120

Legg i huskeliste
Robert C. Atkins
Utgitt: 2003Forlag: VermilionInnb.: PaperbackSpråk: EngelskSider: XIV, 542 sider ISBN: 9780091889487Utgave: 1. utg.Alder:VoksenEmne:SlankingHøyde x bredde: 12 x 19 cm
Andre utgaver av Dr Atkins new diet revolution
Vår pris: 119,-
Leveringstid: 10-20 dager

Den norske oversettelsen er basert på 1992 utgaven av originalen. Dvs. det er en del info som er direkte feil, og oversetteren har hatt en særdeles dårlig dag. Men om du leser det vi har her inne av oversatt info, kan du godt bruke den også - den er grønn:

www.bokkilden.no/SamboWeb/servlet/VisBildeServlet?produktId=147633&width=120

Innholdsfortegnelse
Legg i huskelisteDr. Atkins nye slankerevolusjon

Robert C. Atkins; Sigmun S. Kostøl (Oversetter)
Utgitt: 2004Forlag: PantagruelInnb.: PaperbackSpråk: Bokmål Sider: 296 sider ISBN: 9788279001911Utgave: 1. utg.Originaltittel: Dr. Atkins new diet revolutionAlder:VoksenEmne:Slanking
Andre utgaver av Dr. Atkins nye slankerevolusjon
Vår pris: 99,-
Leveringstid: 2-7 dager

Du trenger ikke karbotelleren. Den er unøyaktig og full av feil. En av disse to er nok !

ramones sa for siden:

Takk for svar, Nille :)

ramones sa for siden:

Takk for svar :klem:

Lemen sa for siden:

hehe, bare hyggelig.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.