Hilde3 sa for siden:
Hei!
Har tenkt å gå på fedonkurs etter jul. Noen som har erfaring med disse kursene? Trenger drahjelp for å legge om kostholdet...:eek: :eek: :eek:
Hilde3 sa for siden:
Hei!
Har tenkt å gå på fedonkurs etter jul. Noen som har erfaring med disse kursene? Trenger drahjelp for å legge om kostholdet...:eek: :eek: :eek:
Summer sa for siden:
Jeg tror det vil være en veldig lur ting å gjøre. :ja:
Du får støtte, mye kunskap og oppføling og veiing som måler vann, fett og muskler så du kan følge med på om du er på rett spor eller ikke.
Trolljenta sa for siden:
Jeg har gått på "naturlig slank" og "kost og vekt i balanse" på Majorstuen skole, veldig bra synes jeg :)
Anbefaler "naturlig slank", det er mer rett på sak med forslag til ukemeny og hvordan sette sammen måltider etc. Når det gjelder "kost og vekt i balanse" ville jeg ikke brukt penger på kurset, men heller kjøpt boken. Trenger du mer oppfølging etter kurset ville jeg gått til vektkonsultasjoner (koster 150 kr gangen).
guro sa for siden:
jeg gikkk to kurs og var veldig fornøyd
Hilde3 sa for siden:
Jeg har meldt meg på naturlig slank og har håp om å gå ned ca.8-9 kg. i løpet av kurset og holde vekten stabil etterpå. Er inne i en dyster vektutvikling,har feiret jul ett helt år nå:eek: :eek: :eek: :)
Hvilken vektnedgang har dere hatt i løpet av kurset?
Trolljenta sa for siden:
Husker ikke, tror jeg gikk ned et halv kg i uken.
Hilde3 sa for siden:
Noen flere som har erfaring?:)
ramones sa for siden:
Jeg lurer også på det :)
Trille sa for siden:
Gjekk på kurs i Bergen for eit par år sidan og det var veldig bra. Anbefales! Det kjem sikkert litt an på kursledar. Gjekk ned 18 kg på to kurs.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.