< Tilbake til oversikten

Hjelp! Smoothie!

Ninja sa for siden:

Ante ikke hvor jeg skulle poste denne, men prøver her.

Lurte på om noen hadde erfaringer med å ta med smoothie på skole/jobb?? Har ikke til gang til kjøleskap, men har planer om å ha den i termos. Det skjer vel ikke noe ekkelt med egget? Burde jeg bruke yoghurt i stedet?
usikker

Summer sa for siden:

Kansje du kan lage den klar om kvelden, og fryse den ned, så holder den seg kald og tiner til du skal drikke den?

Ninja sa for siden:

Vel, da er smoothien lagt i fryseren, håper det blir bra:D

Summer sa for siden:

Vi får høre hvordan det går da. Håper den tiner nok. Jeg tror jeg ville lagt den ned i frysen sånn rett før jeg la meg, og tatt den opp igjen med en gang jeg våknet. For jeg har en kamerat som gjør dette med vann, og han har fortsatt en liten isklump i vannet sitt når han er ferdig på jobb for dagen sier han. Så det bør jo ikke være for frosent heller, det skal jo tine til lunsj.

jeef-micro sa for siden:

Ikke for å ta fra deg motet, men jeg ville tatt med meg en ekstra matpakke i tilfelle...egg har det med å skille seg når det blir fryst ned (feks i sauser o.l)

Summer sa for siden:

Hjelper det ikke å riste det da?

Men ekstra matpakke er jo lurt første gangen en prøver noe nytt ja.

Jeg brukte forresten en tid å ha med proteinshake som mat. Den kan blandes på stedet og nytes fersk. :)

Ninja sa for siden:

Selvfølglig tok jeg med meg ekstra matpakke;)
Men den trengtes faktisk ikke, for smootihen ble nyyydlig, selv med tre egg:D Dette er noe jeg skal gjøre igjen^^

Summer sa for siden:

Så kjekt å høre! :stortsmil

(Jeg lager alltid smoothien med tre egg)

Aline sa for siden:

Nøyaktig hva hadde du i den? nysgjerrig

Ninja sa for siden:

Nå husker jeg ikke helt nøyaktig:o
Men det var vel den vanlige blandinga, 3 egg, splenda, fløte, olje og bær!
Fikk plass til alt i min lille termos, så det som ble til over ble mellommål tid i går:)

Aline sa for siden:

Det må jeg prøve en dag :) Veldig praktisk :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.