Ante ikke hvor jeg skulle poste denne, men prøver her.
Lurte på om noen hadde erfaringer med å ta med smoothie på skole/jobb?? Har ikke til gang til kjøleskap, men har planer om å ha den i termos. Det skjer vel ikke noe ekkelt med egget? Burde jeg bruke yoghurt i stedet? usikker
Vi får høre hvordan det går da. Håper den tiner nok. Jeg tror jeg ville lagt den ned i frysen sånn rett før jeg la meg, og tatt den opp igjen med en gang jeg våknet. For jeg har en kamerat som gjør dette med vann, og han har fortsatt en liten isklump i vannet sitt når han er ferdig på jobb for dagen sier han. Så det bør jo ikke være for frosent heller, det skal jo tine til lunsj.
Ikke for å ta fra deg motet, men jeg ville tatt med meg en ekstra matpakke i tilfelle...egg har det med å skille seg når det blir fryst ned (feks i sauser o.l)
Selvfølglig tok jeg med meg ekstra matpakke;)
Men den trengtes faktisk ikke, for smootihen ble nyyydlig, selv med tre egg:D Dette er noe jeg skal gjøre igjen^^
Nå husker jeg ikke helt nøyaktig:o
Men det var vel den vanlige blandinga, 3 egg, splenda, fløte, olje og bær!
Fikk plass til alt i min lille termos, så det som ble til over ble mellommål tid i går:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.